benbjos markedsplass

#3
SITAT(Ghaz @ 28.05.07, 15.41) 67972
Hvor stor er skaden på Super Monkey Ball? Og hvor mye?
[/b]
Vel, coveret er ganske ødelagt, men jeg kan som sagt bytte det ut om ønskelig.

Hva med 250kr? Har såvidt spilt det.
 
#5
SITAT(Toad @ 28.05.07, 21.22) 68008
Hvor mye for Soul Calibur II? Er det i fin stand? Er det Players Chooice eller vanlig?
[/b]
Spillet er vanlig versjon. Er i fin stand også. Noen små riper i cd'en, men funker helt fint.
Hvis sier du til 100kr + frakt?
 
#7
SITAT(Bookhouseboy @ 29.05.07, 21.09) 68143
I hvilken stand er GoWII, og følger manuealen med?

Jeg kan gi deg Yoshi island DS for det.
[/b]
GoWII er i perfekt stand. Har spilt gjennom det en gang.
Spillet er som sagt et promospill, så det kommer i et cd-cover. Manualen er derfor desverre ikke med.
Fortsatt interessert i et bytte?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Skal vi se her. Du sier at du har promoversjonen av God of War... det er jeg litt interessert i. Femti spenn pluss porto? :)

Høres dette skandaløst lavt ut, får jeg minne om at det jeg tilbyr er en fjerdedel av prisen for samme spill, i fullversjon, fra Play.com.
 
#12
Jeg VIL ha overlord, eller kommer ann på prisen. 250 inkl porto?
 
#14
SITAT(Simpson_Fan @ 24.08.07, 20.19) 79061
Er Lost Planet mot Overlord og GRAW aktuelt? Ev. om du også selger Crackdown-manualen separat (om du har den, så at coveret var borte..)?
[/b]
Aldri i verden. Overlord ble lansert for ca 2mnd siden. Ønsker helst å bytte det mot DiRT eller tilsvarende nye titler.
Lost Planet kan kjøpes nytt for 300 flere plasser, så jeg takker nok nei :)

Har bare Crackdown discen. Coveret med manualen har forsvunnet. Har nok glemt det igjen et sted eller noe.

Zodc: Er ikke spesielt interessert i å selge det. Vil helst bytte det mot noe :)

Revan: Er keen på Phoenix Wright spillene og muligens Hotel Dusk.
 
#15
SITAT(benbjo @ 24.08.07, 20.40) 79081
...
Er keen på Phoenix Wright spillene...
[/b]
Har det første PW spillet og Lost Planet.. Er som sagt interessert i Overlord og GRAW. Også interessert i Tomb Raider III om det er komplett, i fin stand og vanlig versjon (altså ikke Platinum).
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#18
Det betyr ikke nødvendigvis at han har fått solgt spillet.