Ja, jeg satt og rotet litt rundt på nettet en dag, og fant noen trailere til et spill som kan se ganske så morsomt ut. Utifra det jeg ser, så er det et hack'n'slash-spill basert på en japansk animé/manga-serie. Jeg fikk i allefall lyst til å prøve det.. Det ser ut som et spill med både spennende historie og heftig gameplay. Er det noen her på forumet som har sett noe av mangaen eller animé-en?
Her er trailerene:
Trailer 1
Trailer 2
Trailer 3
Trailer 4
Trailer 5
Trailer 6
Trailer 7
Game Intro (Spillet ser en del tammere ut her enn i trailerne, men jeg håper det er på grunn av at den som spilelr det ikke kan det.)
Gameplay
Sangen fra trailerne i mp3-format (hvis noen likte den)
En ting som er litt irriterende, er at siden det er basert på en Japansk serie som ikke akkurat er etablert her, er det liten sannsynlighet for at det vil komme en PAL-release...
Her er trailerene:
Trailer 1
Trailer 2
Trailer 3
Trailer 4
Trailer 5
Trailer 6
Trailer 7
Game Intro (Spillet ser en del tammere ut her enn i trailerne, men jeg håper det er på grunn av at den som spilelr det ikke kan det.)
Gameplay
Sangen fra trailerne i mp3-format (hvis noen likte den)
En ting som er litt irriterende, er at siden det er basert på en Japansk serie som ikke akkurat er etablert her, er det liten sannsynlighet for at det vil komme en PAL-release...