Best Of Tekken Music & Map

#1
Oh, bare slapper av litt, går igjenom mye gamle tekken kamper, og har lagt merke til en kjip ting, etter Tekken 3 så har aldri musikken og banen vært slik den skal være!

Min er uten tvil: Jin Tekken3(tar helt av) Liker også banen til Yoshi i DR synsyk digg musikk og synsyk heftig bane:) Og kan jo seff ikke glemme Tekken 1 Fiji, og Anna sin bane, med Taj Mahal i bakgrunnen haha, good times!!

Men det er jo meg da, DR har gitt troen tilbake, og virker som namco har godt old-school veien igjen, mye digg musikk å vente i DR og smude baner, men kan den bli like bra som den engang var? Well, post din fav!



PS:Skal se om jeg kan få uploadet noe sanger:)
 

EagleJin

Bear Necessity
#2
Nja, er til dels enig. TTT hadde sine go'punkter, f.eks. King stage, Paul stage, School stage og tempelet ^^. Når det gjelder musikken er jeg enig med deg. T2 og T3 har noen perler ;)

Jeg har nå en forkjærlighet for alle arenaer som minner om dojo/treningsområder og/eller natur.

Topp 5 Stages:
1. Tekken 3 - Jin stage - Utrolig fet bakgrunn! Gotta love it!
2. Tekken 4 - Honmaru - På tross av kjip musikk er selve arenaen diggbar til tusen pga. settingen. Brettet har egen holdning ^^
3. Tekken 5 - Dragon's Nest - Vakkert! Bedre omgivelser skal en lete lenge etter!
4. Tekken 5 DR - Dragunovs stage (med ulvene, muahaha). Nok sagt ^^
5. Tekken 3 - Yoshis stage - Teh treeeees! (DR dragunov stage ligner utrolig mye på denne...)

Topp 5 låter:
1. Tekken 3 - Jin stage, remix. Perfekt!
2. Tekken 2 - Jun's theme. Vakkert!
3. Tekken 5 - Antares, D.Jin stage (kapellet)
4. Tekken 5 - Moonlit Wilderness
5. TTT - Rulletekst :D

Jeg har tro på at DR vil bringe mange go'saker frem både på musikk- og arena-feltene. Bare se på Dragunovs ulvebane og Hell's Gate og Moonlit Wilderness i dagslys! Ser knallbra ut!
 
#3
Baner:
* T2; Kazuya Stage
* T3; Yoshimitsu Stage
* TTT; Temple Stage
* T4; Honmaru
* T5; Moonlit Wilderness, Burning Temple

Sanger:
* T2; Kazuya Stage
* T3; Yoshimitsu Stage
* T3; Paul Stage
* T3; Jin Stage
* T5; Moonlit Wilderness, Ground Zero Funk, Antares, Massive Stunner,

Av de banene jeg har sett ifra DR so far, så ser Dragunov sin temmelig über ut!
Den som er skikkelig tåkete og ser ut som en graveyard virker tøff... nye Hell's Gate og Waterfall ser veldig pent ut! Også endel sanger som virker bra på DR!
 
#4
Dette var et spesielt emne...

Men jeg syntes rulletekst sangen i TTT er litt kul... Men man blir fort lei den da :p

Men Jin sin sang i Tekken 3 var fet, heftig gitar \m/
 
#6
folkens, det er en intro movie i tekken 5, der den starter med en fugl som flyr, og asuka hopper ned i en bike! den sangen er jo bare så rå!
og den finner jeg ikke i theatre mode heller....

Finner den ikke jeg......hverken nett, eller blant min 1gb tekken sountracks :(

Hvis dere vet hvilken jeg mener, så hadde det vært fint om noen kunne uploada sangen eller noe sånt :kul:

btw, ingen andre som diggern eller? ?? :rulleøyne:

peace
 
#7
Hohum, mener jeg har Tekken 5 intro låta på compyen...
Joda, Tekken 5 OST track 25: Bonus Track - Intro
Tror det er den du snakker om.

Beste bane og låt er definitivt Jin sine fra Tekken tre, liker Yoshimitsu sine også.
Jeg likte Acid Rain fra Tekken 5 og Underground fra Tekken 4 også.