Best på multiplayer

oma

Village Drunk
#61
konsoll søttiser? konsoll er jo bedre enn pc uansett så....(som i søtten ikke søtti)
 
#63
Opprinnelig skrevet av oma@24.03.2005, 15.00
konsoll søttiser? konsoll er jo bedre enn pc uansett så....(som i søtten ikke søtti)
195255​
Ja, selvfølgelig er det bedre. Uten unntak. Jeg skjønner ikke hvorfor man lager PC-er engang, når man har konsoller som blant annet Xbox.

...

Du har som vanlig rett, lille bergenser... :(
 

oma

Village Drunk
#64
vel jeg er mer på PS2 da men xbox har noen fordeler, regner med det eu sa var ironi men siden jeg vet jeg har rett så svarer jeg som du ikke mente det ironisk :p
 
#65
Opprinnelig skrevet av Ebriosus+24.03.2005, 12.37-->
Det skuffer meg hvor få av dere som spiller Half-Life & Co. - HLDM, TFC, CS, NS, DOD osv. er da alt man trenger? Særlig NS trenger flere spillere, selv om det har blitt ganske populært nå i det siste...
195214​
[/b]
Dette er helt riktig...

<!--QuoteBegin-Alexander
@24.03.2005, 19.44
Achtung die Kurve!
195342​
hell yeah, inget annen spill har presset så mange individer foran et tastatur for å oppnå et konec hry!
 
#66
WoW , Warcraft 3 Frozen throne og Action quake 2 :tommelopp:
 
#67
Jeg spiller trofast Counter-Strike 1.6, selvfølgelig ikke source. I det siste har jeg fått interessen for day of defeat igjen som er en knall spill. Jeg spilte dette spillet i betaen og det har kommet utrolig mange bra maps, det er om å bli født på ny i spillet. :eek: Eller så spiller jeg litt Enemy Territory som er en gratis modifikasjon. Forbanna Telenor som har lagt ned TNX serverene!
 
#68
hmm kom på noen flere :

console:
Super smash Bros. melee
Tekken spilla
Turok Rage wars , Perfect Dark.

Pc:
Warcraft 2 battle net Edition.
Alien vs. Predator 2

husker ikke flere nå men veit det er mange flere :p
 
#70
Til alle dere skaphomofile fjortisser som ikke vet sitt eget beste, prøv TimeSplitters: Future Perfect. Det rocker totalt. Halo2 er også ganske tagbart.
 
#72
Hmmm...Jeg synes at Brothers in arms på Xbox Live er utrolig bra. Mye samarbeid og banning.

Ellers så har vi jo Splinter Cell 3, Halo 2 og Battlefield serien. :tommelopp:
 
#74
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@30.03.2005, 21.23
Og husk at det i dette emnet diksuteres PC spill og ikke consol spill :p
198974​

Sorry...... :flau: , men alle finnes jo til pc bortsett fra Halo 2 selvfølgelig.


EDIT: Hvis det er Pc vi snakker om så sier jeg Battlefield serien. Den er helt genial.