Beste action/adventure-spill 2006

Beste action/adventure-spill 2006

• Dead Rising (X360)

Stemmer: 0 0,0%
  • The Legend of Zelda: Twilight Princess (GC/Wii)

• Lego Star Wars 2: The Original Trilogy (Multi)

• Shadow of the Colossus (PS2)

• Ingen av disse

• Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Action/adventure-sjangeren er for alle som elsker episke historier hvor fiender ikke blør tall. Og med storspill som Zelda og Shadow of the Colossus bør de aller fleste være gode og mette.

Stem på din favoritt og fortell hvorfor du stemte så.

Her stemmer jeg med glede på Lego Star Wars 2, men det skal sies at jeg ikke har prøvd noen de andre spillene, bortsett fra Dead Rising demoen. Lego Star Wars 2 er kanskje et barnespill, men som en Star Wars-fan er det mye å fryde seg over. Karakterene i spillet snakker ikke, men likevel er humoren helt spesiell. Selve gameplayet er variert, og gjenspillingsfaktoren er høy. Alt i alt likte jeg dette bedre enn forgjengeren, sikkert nok fordi jeg elsker de orginale Star Wars filmene. Det var en fryd å se de reinkarnert i lego-universet.

Noen som husker hva det neste lego-spillet blir? Kommer ikke på det i farten...

Zelda. Det er årets spill, noe som også gjør det til årets action/adventure-spill. Shadow of the Colossus er også utrolig bra, men Dead Rising har jeg desverre ikke fått spilt da jeg ikke har en 360 enda.

Lodin

Der Waaaah
Alle de tre andre er gromspill på hvert sitt vis og demonstrer hva som kan gjøres med mediet, men kom igjen. Det er et nytt Zelda for pokker! Jeg kan ikke stemme på noe annet da.