Beste action/adventure-spill 2007

Beste action/adventure-spill 2007

  • BioShock (Windows, X360)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Crackdown (X360)

    Stemmer: 0 0,0%
  • God of War II (PS2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (DS)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Overlord (Windows, X360)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction (PS3)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Resident Evil 4: Wii Edition (Wii)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ingen av disse

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Action/adventure kjennetegnes ved at man løser oppgaver samtidig som man skyter plagsomme fiender som hindrer deg i å løse oppgaver, så derfor lurer du dem til å stå i en sølepytt og griller dem med elektrisitet muahahaha. Tradisjonelt har denne sjangeren vært forbeholdt Zelda-kloner og andre tredjepersons-spill, men BioShock og Metroid Prime har bevist at FPS ikke bare trenger være pang-pang.
 
#2
Prime 3
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Crackdown, uten fjerneste fnugg av tvil. ^_^
 
#6
Dette hadde blitt Prime for min del, om det ikke ble så balle mot slutten at jeg ikke gadd å spille igjennom det. Zelda it is, then. Litt motsatt i dets tilfelle, egentlig. Var veldig skeptisk i starten, men ble utrolig engasjert ettersom jeg spilte mer.
Nå har jeg ikke spilt Crackdown, da =(
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#7
Veldig toit mellom Bioshock og Resident Evil 4: Wii Edition her! Men i ettertid husker jeg Bioshock hakket bedre, og stemmen går dit, med en medium sekk med kred til RE4.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#8
Resi 4: Wii ed.

Bioshock orket jeg rett og slett ikke, Crackdown var jo kjempekos, men det var en lekeplass mere enn et spill. Resi 4 var prime fra begynnelse til slutt.

Saa det saa
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
Igjen, jeg har spillt sykelig få spill i år, men Resident Evil 4 var det beste av dem etter Super Mario Galaxy, så det blir nok definitivt det beste actioneventyret for min del.
 
#10
Skal ingen nevne God of War 2 her? :hæ:
En fantastisk spill som har la lista høyt. Så får vi se om God of War 3 klarer å legge lista enda høyere.