Beste Actionspill 2011

Årets Actionspill 2011

  • Duke Nukem Forever

    Stemmer: 5 13,2%
  • Deus Ex: Human Revolution

    Stemmer: 6 15,8%
  • Dead Space 2

    Stemmer: 5 13,2%
  • Bulletstorm

    Stemmer: 3 7,9%
  • Uncharted 3: Drake's Deception

    Stemmer: 4 10,5%
  • Crysis 2

    Stemmer: 2 5,3%
  • Batman: Arkham City

    Stemmer: 5 13,2%
  • Battlefield 3

    Stemmer: 7 18,4%
  • Warhammer 40K: Space Marine

    Stemmer: 1 2,6%

  • Totalt antall stemmer
    38

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Neimenn hva er det her, en ny avstemning! I dag får dere bare én ny poll men det er til gjengjeld Årets Beste Actionspill 2011, de nominerte er:

Sigar, bitch


Sigg, bitch


Rayban, bitch


Boot, bitch


Dirty, bitch


Mojave Convertibles, bitch <---------------------------- Edit: PROKLIKK!


Bat, bitch


Stay frosty, bitch


Gears of War 3 whereyat, bitch
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
Må bli Bulletstorm. Blei fort hakket for mye (eller, egentlig repeterende), men jeg hadde det sabla gøy med det
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Kan vel ikke gjøre så mye enn å stemme på det eneste av de spillene jeg har spilt (ok, testa demoen til Bulletstorm, men det teller liksom ikke)

Men jeg eier fem av dem

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Stemte Devvs Ekks så klart.
 
#8
Har bare spillt Uncharted 3 på den lista (hittil), så jeg må nok melde pass. :(
 

Terje

mostly harmless
#9
Yes, halvparten av titlene ligger i backloggen enda her og. Forslag: Hva med å utsette disse avstemningene et år så folk rekker å få spilt spilla først?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#10
Hei, dette er Spillegal og ikke Spille-sunn-dose.

(Har selv spilt tre spill av nominerte :v)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Testa akkurat Arkham City og det var bare et jævla dårlig actionspill. Bulletstorm var skitartig, meeeen Deus Ex fortjener litt elsk det også.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#16
Batman all day every day for min del. Skjedde mer enn en gang under gjennomspilling at jeg gneldret "I'M BATMAN!" til slemminger på skjermen.
 
#17
Arkham City var en liten skuffelse i forhold til Asylum
Og det skal jammen godt gjøres.

Har spilt Bulletstorm, DNF og Uncharted 3 (vel for å være nøyaktig, Uncharted 2), og ingen av dem fortjener en stemme som 'beste' actionspill. Riktig svar skal vel mest sannsynlig være Dark Souls eller Aliens: Infestation, men jeg skyggestemmer Rage siden jeg liker å stemme det ingen skulle tru nokon kunne .. tru.

Edit: Jeg har vel teknisk sett også spilt Deus Ex, men da som snikespill, så jeg aner ikke hvordan det funker som action.
 
#18
Synd jeg ikke kan stemme på 2, Bulletstorm var veldig gøy men Battlefield 3 får min stemme for multiplayer delen.
Deus ex var vel aldri ett action spill ? :confused:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Føles litt godt å kunne konstatere at joda, jommen går det an å være litt enig med oerhört også.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#20
Har spilt fem av de nominerte (samt Bulletstorm-demoen som var kjip), og det er utvilsomt Uncharted 3 jeg hadde det mest moro med mens jeg spilte det.

Crysis 2 var egentlig ganske ok, men hvis du spiller det som et skytespill blir du rævpult.