Beste bilspill 2007

Beste bilspill 2007

  • Burnout Dominator (PS2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Colin McRae: DiRT (Windows, X360, PS3)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Excite Truck (Wii)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Project Gotham Racing 4 (X360)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Trackmania United (Windows)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Bilspill? Ser jeg ut som jeg kommer fra Ytre Enebakk eller?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Hva er kulest, bilsimulatorer eller arcaderacing? Eller kanskje en mellomting, som PGR-serien?
 
#2
I år har jeg kost meg med mest Trackmania United og Forza Motorsport 2. Stemmer sistnevnte, Forza 2 er kanskje det mest komplette bilssimulatoren jeg har prøvd hittil. Her er fysikk i førersetet i motsetning til grafikk, og det føles meget bra. Forholdsvis stor variasjon i biler, og muligheten til å dekorere bilene sine selv er uendelige. Og herlig Live-integrasjon må også trekkes frem. Bare synd jeg aldri fikk sjansen å teste det sammen med MS rattet.
 
#3
Forza 2
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#4
Jeg har ikke spilt noen av disse spillene, men på generelt grunnlag synes jeg arcaderacing er langt mer gøy. Dro frem Burnout 3 før jul og spilte det noen dager, og det er fortsatt gull. (Bare man skrur av han forferdelige Dj-en.)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Er ikke PGR ganske definitivt en arkadeserie da? Stemte uansett Excite Truck.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Er generelt ikke så begeistret for bilspill, men arcade > simulasjon, og Burnout er til tider veldig moro, spesielt i multiplayer! Husker jeg ble hekta på Revenge, og Dominator er masse moro, om ikke like bra som sine(e) forgjengere.
 
#8
Excite Truck, ja. Elsker følelsen av å ha null kontroll selv om styringen er så og si perfekt. Byttet det bort i et av mine svakere øyeblikk (mot to gode spill, heldigvis), men det skal kjøpes inn igjen hvis jeg noen gang finner det litt billig.
 
#9
Jeg er igrunn en svoren fan av Gran Turismo og slike mer realistiske bilspill, men så er jo det år og dag siden GT 3(GT 4 ser vi bort ifra) kom ut og da er vel det eneste bilspillet jeg har brukt tid på av dem på lista Excite Truck og det var en veldig overraskende godbit.

Excite Truck for prezident!