Beste Cover

#21
Syns det varierer jeg...FF-spillene liker jeg bedre amerikansk, lite kreativt å bare slenge logoen på en hvit bakgrunn, men jeg at mange liker dette, så det er smak å behag...MGS:twin snakes og Ico er motsetninger..rødfargen på Twin snakes PAL feks er genial !
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#22
Liker det europeiske Final fantasy coverene, med logo på hvit bakgrunn. Stilrent og pent.
Ellers så er Kingdom Hearts og Metal Gear Solid coverene stilige.
 
#23
Liker coveret til Devil May Cry og Metal Gear. :tommelopp:

Synes det stort sett er dårlig med bra cover til spill... :usikker:
 
#24
Syns coveret til TheLegendOfZelda:TheWindWaker er utrolig deilig å se på. Det gyldne skinnet er en bra kontrast til alle de andre kjedelige coverene mine. Ellers er jo Castlevania:AriaOfSorrow ganske fin. Er derfor jeg har beholdt coveret og ikke kastet den bort som med de andre stygge GBA-coverene.
 
#27
enig
 
#29
Det beste og fineste jeg har sett må bli Kingdom Hearts. Genialt.
Ellers liker jeg det europeiske coveret til MGS: TTS.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#32
Opprinnelig skrevet av Revan@04.07.2004, 20.28
Halo: Combat Evolved.
Det coveret er da ærlig talt ikke noe særlig flott.

Selv liker jeg coveret til Metroid: Zero Mission godt, det er litt old school-aktig og fint.
 
#36
jeg syns coveret til waverace bluestorm er ganske kult :pirat:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Psh. Er da ikke noe spas å krangle om hvilket spillcover som er penest - mye morsommere å drite ut virkelig stygge cover.
Jeg nominerer herved Megaman 1 som spillet med det styggeste coveret noensinne. Hvis du finner et bilde er du skikkelig grei om du poster det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#39
Bah, det er jo nyyydelig

 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#40
Haha, selvfølgelig fikser vi bilder!

PAL flavah:


NTSC flavah:


Ser ut til at kakarlsen tok meg på oppløpssiden der ja...


Vanskelig å komme på sånn i farten, men her er mere boxart som aldri burde sett dagens lys:

Karnaaj Rally (GBA)