Beste grafikk 2011

Beste grafikk 2011

• Bastion

Stemmer: 1 3,6%
  • Battlefield 3

Stemmer: 8 28,6%
  • Rayman: Origins

• Uncharted 3: Drake's Deception

Stemmer: 7 25,0%
  • Crysis 2 (PC)

Stemmer: 0 0,0%
  • Batman: Arkham City

• The Legend of Zelda: Skyward Sword

• The Elder Scrolls V: Skyrim

• The Witcher 2

Stemmer: 5 17,9%
  • Rage

Stemmer: 3 10,7%
  • Alice Madness Returns (PC)

• Trine 2

• Totalt antall stemmer
    28

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Som jeg har mye erfaring med er alle glad i pene ting, og selv om Norges Mest Sofistikerte Promperom har vokst fra GRAFIXA-maset setter vi uten tvil fortsatt pris på spill som ser hella bra ut så vi kårer årets beste grafikk 2011, de nominerte er:

Bastion

Battlefield 3

Rayman: Origins

Uncharted 3: Drake's Deception

Crysis 2 (PC)

Batman: Arkham City

The Legend of Zelda: Skyward Sword

The Elder Scrolls V: Skyrim

The Witcher 2

Rage

Alice Madness Returns (PC)

Trine 2

Bildene er tilfeldig valgt ut så bruk hukommelsen til å grave frem hvilket spill som imponerte deg mest grafisk i 2011 å stem på det!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Får ikke stemt fra mobilen men kommer enten til å stemme bastion eller witcher 2 tror jeg.

Lodin

Der Waaaah
Siden årets beste hår ikke er en egen klasse får jeg stemme Alice her istedet.

Desuten er grafikken jævla imponerende både fra et teknologisk og kunstnerisk perspektiv noe jeg syns gir seier.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg stemmer grafikkhore, og gir min til Uncharted 3, for detaljene, animasjonene, og realistiske ansiktsanimasjoner som er laget på data i motsetning til LA Noire sitt. Nå det er ekte artisteri.

Og 3D-en er den beste jeg har sett i et spill.

Stemte Uncharted 3, siden det er det eneste av alternativene jeg har spilt :smugdog:
Ja, det er jeg. Det er jeg som er spillenes kak.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Man kan grine så mye man vil om konsollifisering osv, men på full pupp er mesterrase-BF3 i en klasse for seg selv altså.

Den enslige Skyward Sword-stemmen er min.

Zelda HD-collection. Wind Waker, Twilight Princess og Skyward Sword i HD på Wii U. Det er det peneste spillet.

Og Uncharted 2 og 3 er langt penere spill enn Crysis 1/2 og Battlefield 3 på PC med full guffe, så det så. Grafikk er så jævlig mye mer enn shadere og polygoner.

Tror jeg også stemmer Rage. Et hestehode foran de fleste av alternativene, og mer kunstnerisk interessant enn Battlefield 3, som jeg selvfølgelig ikke har spilt.

Syntes Skyward Sword var en oppsiktsvekkende svak prestasjon fra Nintendo rent grafisk. Både Super Mario Galaxy og Wind Waker er langt sterkere.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stemte Heksaren 2: Enno Heksare fordi dayum det ser bra ut ass på mange måter.