Beste importspill 2006

Beste importspill 2006

• Bleach DS: Tenchu ni Kakeru Unmei

Stemmer: 0 0,0%
  • Elite Beat Agents (DS)

• Final Fantasy XII (PS2)

• Okami (PS2)

• Phoenix Wright: Justice for All (DS)

• Tales of the Abyss (PS2)

• Under Defeat (Dreamcast)

• Ingen av disse/Spiller ikke import

• Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Import er en overraskende billig måte å ligge i forkant på spillutgivelsene (Sony :argh: Nintendo :argh:), og dette er de beste spillene de Spillegale importerte ifjor. Men hvilket tar hedersplassen?

Stemmer på Tales of the Abyss. Kjempeunderholdende spill. Det ligner på ToS på mange måter, men ett forbedret kampsystem, mer fleksibelt customatizon-system, mer original historie, tøffe bosser(personlighet) enn ett av mine største favorittspill, ToS, og enorm replay value har gjort at jeg har brukt langt mer tid på Abyss enn FFXII, nesten 150 timer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Må nødvendigvis bli Grei Justis For Alle på denne karen, siden jeg venter med FFXII til det kommer her på berget. Har for mye annet som må spilles gjennom til at jeg orker å importere.

Stemmen gikk til Under Defeat (Dreamcast), rett og slett fordi det er et av de herligste Shoot 'Em Up-spillene jeg har spilt siden Ikaruga. Nydelig grafikk og design, 2-player co-op, og en drøss med tankser, helikoptere, båter og andre fiender å plaffe ned gjør dette til det mest spennende og morsomste import-spillet for min del. At det gir liv i Dreamcast-en så sent som i 2006 gir meg også en herlig nostalgisk følelse, og man må jo nesten fundere på hvorfor det ikke har tatt turen til andre plattformer, for dette er godsaker.

Andre spill som er verdt å nevne er Elite Beat Agents, Excite Truck og Final Fantasy XII.