Stemte Kingdom Hearts 2 jeg også, selv om jeg synes det er litt oppskrytt. Det er veldig mye meningsløse oppgaver du må igjennom. Tenker da spesielt på disse jobbene du må gjøre i begynnelsen, men også på alle Disney-verdenene man må spille små sidequests uten noen særlig mening. Dette funket greit nok i Kingdom Hearts (da var det heller ikke så ekstremt), hvor det også ga masse nostalgi, slik som Tales sa. Men i toeren er det litt kjedeligere synes jeg, mest fordi man nå bare får enda flere oppspinn-historier som er enda tynnere enn i eneren, slik som for eksempel Agrabah- og Halloween-levlene. Men det skal nevnes at hovedhistorien er konge, Timeless River er en av årets artigste brett og kampsystemet er blitt mer God of War-lignende. Så årets JRPG er det, men nå har det heller ikke fått så sinnssykt stor konkurranse heller, da. Mario & Luigi: Partners in Time er koselig og morsomt, men ikke noe wow. Det samme er Dragon Quest VIII, som grovt sett er et klassisk SNES-JRPG-spill på PS2 med PS2-grafikk.