Beste multiplayer-spill | Multi-konsoll

#1
Wow! Overraskende nok har jeg denne gangen tatt med konsoller fra Nintendos konkurrenter med i ett emne jeg har startet. Hvorfor? Fordi, jeg føler at Nintendo er så super-suverene når det gjelder multiplayer-spill at verken Sony, Sega eller Microsoft har mulighet til å vippe av Nintendo når det gjelder å gi ut de beste multiplayer-spillene. Som f.eks. denne lista:

SuperMonkeyBall 1&2
MarioKart:DoubleDash
Waverace: bluestorm
Excitebike64
Goldeneye007
PerfectDark
Conker'sBadFurDay
MarioTennis64
SuperSmashBros.Melée
MarioKart: SuperCircuit (GBA)
BombermanTournament (GBA)
Timesplitters2 (ok, den fins riktignok til PS2 og E(x)-box, men den er ihvertfall med på å øke multiplayer-spill andelen til Nintendo)
FinalFantasy:CrystalChronicle
SuperBustA'Move:AllStars
1080 Avalanche
F-ZeroGX
...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Errr... å diskutere multiplayer-spill til de forskjellige konsollene?

Jeg høyner med Xbox' Halo!
Greit, spillet har riktignok ikke bots, men hvis du samler sammen fem venner så blir det grisegøy. Vehicles, fete våpen, store baner - masse moro!
 
#3
Opprinnelig skrevet av Baronen@14.06.2004, 07.40
Errr... å diskutere multiplayer-spill til de forskjellige konsollene?

Jeg høyner med Xbox' Halo!
Greit, spillet har riktignok ikke bots, men hvis du samler sammen fem venner så blir det grisegøy. Vehicles, fete våpen, store baner - masse moro!
Har'u prøvd LAN med Halo?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Sefføggeli' har jeg det. Jeg og noen kompiser pleier å linke xboxer i helgene. Vi spiller gjerne på prosjektor og et par TV-er. Vi pleier å være fra fem til syv personer når vi spiller. Ekstremt fett. :tommelopp:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#6
UT2004 knuser alt...
Jeg har spilt med 32!!! på PC-SKJERM!
 

Halky

Veteran bruker ;)
#7
Battlefield Vitenam knuser alle!! Jeg har vel spilt det med 32 stykker også, og seff over en PC skjerm!
 
#9
Super Monkey Ball 2, F-Zero GX, Super Smash Bros. Melee og Mario Kart: Double Dash!!. Jeg har spilt 4-Player på en kino! :kul:

Må også nevne Perfect Dark, 007: GoldenEye, Tekken Tag Tournament og Project Gotham Racing 2 som alle er gode multiplayer-spill.
 
#10
synes virkelig at Marioparty fortjener en plass også...

Men PD er uten tvil det kuleste skyte spillet til noen konsoll noensinne og multiplayer/coop og alt det der er suverent, (spilte det på lørdag kveld). Si hva dere vil, dere kan aldri overbevise meg om noe annet!
 
#13
-Super Smash Brothers Melee
-Mario Kart Double Dash
-Goldeneye 007
-Perfekt Dark 64
-Tekken Tag Tournament
 

Novastrum

Feminist-elitist
#14
Opprinnelig skrevet av heatjoam@15.06.2004, 00.28
Hallo, dette var ett emne for konsoller og ikke PC'er.  :mad:
En PC er en "konsoll" det også!
Konsoll er egentlig betegnelsen for en tredel som holder hyller oppe.
I den digitale verden ble ordet først brukt for å betegne servermaskiner som var satt inn i racks (hyller). Det er derfor vi har programmer som heter "konsoll" og "console" da disse programmene fjernstyrer konsollen. Etterhvert har betegnelsen gått over til å bety en maskin man kan lese av data med.
Dette emnet sier ingenting om spillkonsoller. Det er bare konsoller.
Min PC er en konsoll.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#15
Red faction 2 Kan ta ekstremt av...Det har det gjort i tilfeller med meg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#16
RF2 ja... Hehe, har hatt er par gode stunder med det. :tommelopp:
Ellers så jeg på ToTheGame at Mashed kom ut idag, selv om det egentlig skulle kommet om en uke. (Link.) Jeg er overbevist om at dette kommer til å bli en multiplayer-slager. ^_^
 
#18
Opprinnelig skrevet av Novastrum+18.06.2004, 14.54-->
<!--QuoteBegin-heatjoam
@15.06.2004, 00.28
Hallo, dette var ett emne for konsoller og ikke PC'er.  :mad:
En PC er en "konsoll" det også!
Konsoll er egentlig betegnelsen for en tredel som holder hyller oppe.
I den digitale verden ble ordet først brukt for å betegne servermaskiner som var satt inn i racks (hyller). Det er derfor vi har programmer som heter "konsoll" og "console" da disse programmene fjernstyrer konsollen. Etterhvert har betegnelsen gått over til å bety en maskin man kan lese av data med.
Dette emnet sier ingenting om spillkonsoller. Det er bare konsoller.
Min PC er en konsoll. [/b]
Jeg mente TV-spillkonsoller. Dette er ett emne for TV-spillkonsoller og ikke datamaskiner. :rulleøyne:
 
#19
Opprinnelig skrevet av Klaymen@14.06.2004, 14.53
Har spillt med 16, jeg da... på prosjektor.
*skryteskryte*
Dere får komme opp til oss å spille på prosjektorer, vi har prosjektorer til 16 mann og spiller mellom 8 og 16 mann hver mandag. Halo ctf.
 
#20
Opprinnelig skrevet av heatjoam+19.06.2004, 09.42-->
Opprinnelig skrevet av Novastrum@18.06.2004, 14.54
<!--QuoteBegin-heatjoam
@15.06.2004, 00.28
Hallo, dette var ett emne for konsoller og ikke PC'er.  :mad:

En PC er en "konsoll" det også!
Konsoll er egentlig betegnelsen for en tredel som holder hyller oppe.
I den digitale verden ble ordet først brukt for å betegne servermaskiner som var satt inn i racks (hyller). Det er derfor vi har programmer som heter "konsoll" og "console" da disse programmene fjernstyrer konsollen. Etterhvert har betegnelsen gått over til å bety en maskin man kan lese av data med.
Dette emnet sier ingenting om spillkonsoller. Det er bare konsoller.
Min PC er en konsoll.
Jeg mente TV-spillkonsoller. Dette er ett emne for TV-spillkonsoller og ikke datamaskiner. :rulleøyne: [/b]
akkurat det driter vi i :)