Beste multiplayer-spill | Multi-konsoll

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Mario tennis 64 er kanon i multi. Samme med timespitters 2, halo, goldeneye, pluss at Horse på Tony hawk underground er fanzy.
Sikkert mange jeg har glemt å nemne.

Jeg synes halo er best i multiplayer.
Red Faction 1 synes jeg også var ganske morsomt, men toeren likte jeg ikke noe spesielt.

Evrything or nothing arena med fire spillere, helt konge kaotisk og morsomt

playstation2: Socom II og Timesplitters II
PC: VIetnam og CS
Nintendo 64: 007:Goldeneye

de spilla er de beste og spille multiplayer på..!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Mario Party serien, Goldeneye, Super Smash og Wrestlemania syntes jeg er bra Multiplayer spill. Ninttendo har best Multiplayer spill! :tommelopp:

D

Deleted member 365

Gjest
hmm.. jeg er jaggu ikke sikker. Det som er sikkert er at jeg har ihvertfall spilt Heroes Of Might And Magic 3 over 1000 timer i multiplayer.

så jeg tror det er det spillet jeg liker best. gitt.

Opprinnelig skrevet av Agradula@12.08.2004, 17.00
hmm.. jeg er jaggu ikke sikker. Det som er sikkert er at jeg har ihvertfall spilt Heroes Of Might And Magic 3 over 1000 timer i multiplayer.

så jeg tror det er det spillet jeg liker best. gitt.
86241​
Grunnen til den lange spilltida må være at det tar så sabla lang tid i multiplayer, men jeg syns selv at spillet er dritbra, bare at det tar "litt" lang tid hvis man skal spille multiplayer.

Jeg syns at War3, CS og Mario-spillene(de som har multiplayer funksjon) er de beste multiplayerspillene, mens nintendo GameCube er den beste multiplayer-konsollen.

Hmmm... det var et gamelt NES spill jeg lånte en gang, husker ikke hva det het, var ihvertfall dritfett, blanding av strategispill og plattform, utrolig gøy i to-player modus. argh, plager meg at jeg ikke husker navnet.

D

Deleted member 365

Gjest
Det tar lang tid ja. Et XL map med to stykker tar gjerne rundt 10 timer. men det kommer ann på om man spiller for og utforske eller ødelegge

Det er vel et spill man blir lei av fort, og drar det fram i ny og ne fra spillhylla fordi det er morsomt en gang i blandt.
Jeg ble veldig fort lei av det, kanskje fordi at når jeg lagde brett så lagde jeg dem for store og for detaljerte.
Men i det siste har jeg dratt det litt fram igjen.

Jeg synes Dead or Alive: Xtreme Beach Volleyball er et morsomt spill for 2 stykker. Er jeg gal?

Jeg linket sammen to Xbox-er her om dagen, men det stoppet litt da vi prøvde Rainbow Six 3. Vi fikk bare til å spille 1 mot 1, selv om det står 'System Link 4-16 players' så kjekt bakpå coveret. Noen som vet hva vi gjorde galt?

SSBM er definitivt mitt favoritt Multiplayer spill! Har spillt det i to år, og har ennå ikke gått lei det.. Jeg går aldri lei dette geniale spillet..
Og selvsagt så er jo også Soul Calibur II (selvom jeg knuser vennene mine som ingenting -_-), og Mario Kart: Double Dash!! to ekstremt gode multiplayerspill.
Nintendo 64 har jo også alle tiders Multiplayer spill som Conker's BFD (gleder meg som en liten unge til Live & Reloaded), og Goldeneye. Sikkert flere også, som jeg ikke kommer på akkurat nå..
Til Xbox har jeg ikke prøvd så mange Multiplayerspill, men jeg hygget meg med vennene mine da jeg spillte spill som Halo, Dead or ALive 3 og Heroes. Utrolig gøy å spille Multiplayer på Adventure mode på Halo og Heroes..
Til PS2 har jeg ihvertfall ikke prøvd mange multiplayerspill, og jeg husker ikke hvilke spill jeg har prøvd heller, bortsett fra XIII. Men det er ikke så gøy å spille 2player som 3/4 player da..

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Buku@13.08.2004, 08.54
Jeg synes Dead or Alive: Xtreme Beach Volleyball er et morsomt spill for 2 stykker. Er jeg gal?

Jeg linket sammen to Xbox-er her om dagen, men det stoppet litt da vi prøvde Rainbow Six 3. Vi fikk bare til å spille 1 mot 1, selv om det står 'System Link 4-16 players' så kjekt bakpå coveret. Noen som vet hva vi gjorde galt?
86617​
First things first: Ja, du er gal. Ang. linkingen: Dere hadde ikke 16 Xboxer. Altså, jeg hadde samme problemet med XIII. Du kan spille fire stykker på en maskin, men når du linker, så får du bare en på hver. Er antagelig resultatet av late utviklere, som bare har gjort Live system link-mulig. Det blir mao. det samme som Live: En på hver konsoll.

Og ja, Mashed eier fortsatt som party-spill. I tillegg kan jeg nevne at jeg prøvde Mario Party (4) for første gang her om dagen: Ekstra Joker Nord i spillform. I tillegg var det alt for mange cut-scenes, og for lite spilling. Ikke alle mini-games som var så artige at det gjorde noe heller. :ehm...:
Ja, jeg tapte...

Goldeneye og Crash Bandicot Team Racing er klassikere. :)

Nå blir det vel Halo også alle spillene som har Xbox Live da selvfølgelig noe som gamecube ikke har. :p

Mashed 4player er morro. Anbefales!
Pro Evolution 4 med ihvertfall 6 spillere. Tar av skikkelig.