Beste og dårligste sitater/kommentarer fra spill i 2008

Status
Stengt for ytterligere svar.

Aslak

Humanoïde, incognito
Jeg trodde det primært var skjeggvekst (og annen hårvekst) som holdt barberbladindustrien gående, men det er jo meg da.

Lodin

Der Waaaah
Njæ, det er er ikke så mye marked for de digre barberbladene man brukte før nå som Gilette har tatt over med Mach 500 eller hva de er på. Sistnevnte er forøvrig jævla dårlig egna å skade seg selv med siden 14 like kuttstriper ned armen bare ser teit ut.

16-åringer - de holder pumpeapparatene på sykehusene ved like.

oma

Village Drunk
justorunjust, du er noedt til aa se forbi "fornaermelsene". Tenk rent konstruktivt og du vil se hva de egentlig proever aa si til deg. Poenget her, og denne "innfoerelsesfasen" som du gaar igjennom naa (og som du for alltid vil bli minnet paa) er at du ikke skal ta ting saa sabla serioest. Om sirkusmartin slenger noen kommentarer din vei, saa er det en blanding av 3 ting. 1) Du er for serioes/proever for hardt 2) Sirkusmartin kjeder seg 3) du har skrevet noe uten aa noedvendigvis ha tenkt igjennom hva som faktisk skjer.

Ta ting litt mer med ro ^^

justorunjust

JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS
justorunjust, du er noedt til aa se forbi "fornaermelsene". Tenk rent konstruktivt og du vil se hva de egentlig proever aa si til deg. Poenget her, og denne "innfoerelsesfasen" som du gaar igjennom naa (og som du for alltid vil bli minnet paa) er at du ikke skal ta ting saa sabla serioest. Om sirkusmartin slenger noen kommentarer din vei, saa er det en blanding av 3 ting. 1) Du er for serioes/proever for hardt 2) Sirkusmartin kjeder seg 3) du har skrevet noe uten aa noedvendigvis ha tenkt igjennom hva som faktisk skjer.

Ta ting litt mer med ro ^^
jo takk, skal huske det, og jeg skal prøve. Men martin's kommetarer stinker dårlig underbukse humor lang vei, så jeg blåser i hva han sier..

Derfor har vi meg, din bokholder, for å bringe litt klasse over fornærmelsene. Jeg for min del liker ikke jyplinger som ikke kan bruke shift-knappen, samt hvis innlegg utmerker seg med orddelingsfeil og genitivsfeil.

Status
Stengt for ytterligere svar.