Beste Plattformspill 2011

Beste Plattformspill 2011

• Super Mario 3D land

Stemmer: 6 28,6%
  • Rayman Origins

Stemmer: 7 33,3%
  • Limbo

Stemmer: 5 23,8%
  • Trine 2

Stemmer: 2 9,5%

• Totalt antall stemmer
    21

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
"Hva er det her?!?!" tenker du kanskje, "en ny spillavstemning nå på morgenen?!?!?" og jepp, grunnet de siste dagenes manglende spillegalpriser smekker jeg til med Årets Beste Plattformspill 2011 nå!

Har det kommet noen bra plattformspill i 2011 da? Vel, disse har dere nominert:

Super Mario 3D Land:

Rayman Origins:

Limbo:

Trine 2:

Banan i posten til den som gjetter hva de skal gjøre i pollen!

Shinra85

Spillegals effort emo
Porta til PS3

Shinra85

Spillegals effort emo
Med SG-prisene er det aldri noen fasit

/messiastale

Lodin

Der Waaaah
Mortal Kombat 2 er årets fighting spill 2012 siden det ble porta til PC nylig.
Men ja, 3D Land hele veien her.

Har bare spillt Limbo... og det var jo passe koselig og dystert. Men kunne tenkt meg å prøve Rayman Origins og 3D Land etterhvert, men RO venter jeg til kommer på PC, og 3D Land er på 3DS som jeg ikke har og ikke kommer til å få meg med det første.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Denne kategorien burde vært fjerna, og ikke bare fordi jeg ikke har spilt noen av spilla.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I SM3DL gikk åtte verdener ned på rekordtid, men det er både fordi spillet leker med idéer og er utrolig morsomt og fordi det er i letteste laget. Det er fortsatt Mario på alle måter. Limbo spilte jeg nesten i én sitting, såpass mye ble jeg dratt inn i den verdenen. Herlig stemning, god kontroll som gjør at du ikke tenker over knappene men kan konsentrere deg fullt og helt om spillet. Det spilte jeg derimot i 2010 så jeg nekter å stemme på det.

De siste to har jeg ikke prøvd (Nabbe LOVTE meg couch gaming med dette, forr enn dick), og jeg skulle gjerne ha testa Trine2 før jeg avgir en stemme siden det første var såpass herlig, flaws and all.

EDIT: Thinaran, tok du det opp i emnet om kategoriene?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I SM3DL gikk åtte verdener ned på rekordtid, men det er både fordi spillet leker med idéer og er utrolig morsomt og fordi det er i letteste laget.
Dagens tips blir å prøve seg på Special World. :)

Men ja, Super Mario Bråss for alle penga og litt til.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jada, jeg vet spillet byr på mer enn det jeg har sett hittil. Det er bare litt synd at man ikke ser noe til en utfordring før man har tatt åtte verdener aka over 40 brett.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du gjør det hvis du skal ha alle stjernemyntene og flaggstangmedaljene på alle brettene, faktisk.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Limbo var det eneste jeg hadde spilt av disse, gitt. Ikke var det dritbra heller, men det holder til en stemmings for min del.

D

Doctor Downs

Gjest
Spilt Limbo of Rayman og begge eide. Men kan jeg røve stemmen fra Limbo for å være for kort? :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gullflagg for å treffe kula på flaggstanga, vettu. Må ha dem for å låse opp aller-aller-aller-sistebrett. Med både Mario og Luigi. ^^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kødder så jævlig???
Deilig å ha meir att å låse opp uansett!
Kan ta et bilde av aller-aller-aller-sistebrett når jeg kommer hjem fra jobb. Brukte nærmere femti liv på det, tror jeg.