Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 3 Jan 2008 #1 3 Jan 2008 #1 2007 var det siste året med nye PS2-spill, og for en avslutning! Alle de fire nominerte er virkelig knallspill! Men hvilket er best?!!? STEM NÅ!!!
2007 var det siste året med nye PS2-spill, og for en avslutning! Alle de fire nominerte er virkelig knallspill! Men hvilket er best?!!? STEM NÅ!!!
Klaymen Medlem 4 Jan 2008 #2 4 Jan 2008 #2 God of war II, siden jeg ikke likte final fantasy, og ikke har spillt de andre.
Lodin Der Waaaah 4 Jan 2008 #3 4 Jan 2008 #3 Og det sier litt om hvor du er. Gikk for God Hand med Okami på en søt andre. ^_^
Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 4 Jan 2008 #4 4 Jan 2008 #4 The only one it doesn't work on, is the girl who got me into this, AMATERASU! Skulle gjerne stemt på Okami, men jeg vet at FFXII er bedre, så da blir det det.
The only one it doesn't work on, is the girl who got me into this, AMATERASU! Skulle gjerne stemt på Okami, men jeg vet at FFXII er bedre, så da blir det det.