Beste Racingspill 2011

Beste racingspill 2011

  • Need for Speed: The Run

    Stemmer: 1 5,3%
  • Forza 4

    Stemmer: 6 31,6%
  • TrackMania 2: Canyon

    Stemmer: 5 26,3%
  • Driver: San Francisco

    Stemmer: 4 21,1%
  • Nitro Rush

    Stemmer: 1 5,3%
  • Mario Kart 7

    Stemmer: 2 10,5%

  • Totalt antall stemmer
    19

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Broom broom øøøøørn skreech på tide å kåre 2011 sitt beste drive'em'up, alternativene er:


NFS: The Run:



Forza 4:



TrackMania 2: Canyon:



Driver: San Francisco:



Nitro Rush:



Mario Kart 7:
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#2
Stemte Trackmania 2 jeg, siden det var det eneste jeg har spilt av dem. hepp hepp.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#3
Trackmania fordi det er mer som å leke med biler enn å "kjøre bil". brom brom brrrrr *kaste over hopp og bare kjøre videre etter å ha landa på taket og rulla rundt 12 ganger*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Går for Mario Kart 7 siden Lodin fortsatt er sår over at jeg vant over ham med like mange poeng fordi jeg vant sist.
 
#7
The Run overraska meg skikkelig, hadde aldri trodd det kunne bli årets racingspill i ett år som også hadde Dirt. Men spillet hadde masser av wow-øyeblikk, jeg storkoste meg med story-moden, om enn litt kort, og online er stødig. 64 på Metacritc skjønner jeg altså ingenting av.:sukk:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Går for Driver siden det faktisk var jævlig kult. Synd ingen spilte det. D;

Redigert: Oh shit, Dirt 3 var også i år ja. Got daem.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#9
Yeh, internettinga i MK7 er grei, men ikke så mye mer. Og siden ingen av de jeg vanligvis spiller lokal multiplayer med har klart å skaffe seg hverken spillet eller konsollen ennå ( :argh: ) gikk det kanskje litt for fort tilbake i spillhylla.

Trackmania 2 derimot booter jeg fortsatt regelmessig for en runde eller to, så det får stemmen min.
 

epp

firm and correct
#10
Forza Motorsport 4 var 2011s besteste racingspill, selv om vi ikke fikk kjøre Porscher denne gangen :( (fucka yoo EA), litt for få baner var det også samt kanskje noe lett? Jeg gjorde unna alle achievementsa på langt kortere tid enn forgjengern. Så langt har DLC-ene ikke levert heller. Selv på tross av dette kan ingen av de andre matche Forza.
 
#12
ØHHH vanskelig valg. Forza eier, Dort eier, The Run var helt ok. Stemte uansett Driver siden jeg liker å kjøre rundt og ikke gjøre en dritt, noe man kan gjøre hele dagen lang i Driver