Beste spill til GC ?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Om ikke mange dagene har jeg anskaffet en gamecube, og trenger tips til MUST HAVE spill til denne lille geniale maskinen. Resident Evil spilla bør ikke nevnes. De ligger her klare til å nytes :kul:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Metroid Prime 1/2, Wind Waker, Super Mario Sunshine, Eternal Darkness, MGS: TTS (du vet vel selv om du vil spille dette), Ikaruga, Smash Bros., F-Zero GX. Det var de jeg kom på i farta, iallfall.

Wind Waker, Eternal Darkness, Metroid Prime 1+2, Super Smash Bros. Melee, MGS: Twin Snakes, Tales of Symphonia, Baten Kaitos, Final Fantasy: Crystal Chronicles++

Opprinnelig skrevet av XboxManiac@06.05.2005, 11.09
Om ikke mange dagene har jeg anskaffet en gamecube, og trenger tips til MUST HAVE spill til denne lille geniale maskinen. Resident Evil spilla bør ikke nevnes. De ligger her klare til å nytes  :kul:
216260​
Eh, Resi.. å ja! Hehe :)

1.Metroid Prime
2.The Legend Of Zelda: Wind Waker
3.Paper Mario
4.Metal Gear Solid: Twin Snakes
5.Super Mario Sunshine

Har 3 gode alternativer sånn i farta:

Eternal Darkness: kanskje ikke det skumleste spillet dr ute, men ytters få spill har så ekstremt suggererende stemning!
Mario Power Tennis: Ekstremt kult mulitplayer spill, umulig å ikke bli hekta på det.
Metroid Prime: Kanskje et av tidenes beste spill, absolutt på min topp 3 liste.

Super mario sunshine
Smash bors melle
Pokemon colloseum [Vis du har pokemon til gba + gba link cabel.]
Paper Mario
Skyes of arcadia
F-zero
mario kart doble dash [ A must blant venner]
Metriod 1&2 [ anbefales på det sterkeste. HALO gå å legg deg. ]
Windwaker. [Nydelig spill snufs] + gba og link cabel. Drit rått å styre ting
TOS
ja noen flere. Husker ikke navn.

=D

Need For Speed Underground 2 (ja, dessverre)
Eternal Darkness
Super Monkey Ball 1
Super Smash Brothers Melee

Osv.

Super Monkey Ball er da ikke et must have til GC-en? Da spesielt ikke når en "deluxe-edition" kommer til Xbox (har jeg hørt).
Og jeg regner med at XboxManiac har Xbox.

Zelda, Resident Evil 4 og Mario Kart Double Dash er vel de tre beste spillene til GC akkurat nå. Men så har jeg ennå ikke prøvd Metroid Prime eller Animal Crossing.

Super Mario Sunshine er vel bare å styre unna, det finnes langt bedre platformspill der ute. Kjøp Rayman 3 istedenfor.

Disse spillene burde også nevnes!

Super Smash Bros Meele (Min yndlings spill :kos: )
TOS
TLOZ: TWW
MGS:TTS
MM:DD
Paper Mario 2
Pikmin 2/1
F-Zero GX
Metroid Prime 1/2
Animal Crossing
Super Mario Sunshine
Luigi Mansion
Mario Party 6
Mario Power Tennis
Skies of Arcadia Legends
Baiten Kaitos
Pokemon Colluseum
Eternal Darkness

Kommer kanskje på flere etterhvert....... ^_^

The Legend Of Zelda: The Windwaker
F- Zero GX
Mario Kart: Double Dash
Metroid Prime
Metroid Prime 2: Echoes
Star Wars Rogue Sqadron 3: Rebel Strike
Luigis Manion
Super Mario Sunshine
Baten Kaitos

Det var de jeg kom på i slengen. Håper du får masse spilleglede ut av denne fabelaktige konsollen da ;)

Opprinnelig skrevet av LocoLennon@08.05.2005, 15.35
Super Mario Sunshine er vel bare å styre unna, det finnes langt bedre platformspill der ute. Kjøp Rayman 3 istedenfor.
217537​
Jeg mener at Super Mario Sunshine er mye bedre en Rayman 3. Dette kanskje fordi jeg liker den frihetsfølelsen jeg får av å kunne velge hvilke stjerner jeg skal ta først. Og vil påstå at Rayman hadde sin glanstid når det var i 2D.

Ikke det at Sunshine er et must til cuben, da.

Sorry så mye off-topic, men tror du har fått mange nok svar allerede, kan nevne at Mario Kart: Double Dash!! og Super Smash Bros. Melee er spill du absolutt må få med deg hvis du liker multiplayer.

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Zelda: The Wind Waker
Metroid Prime 1/2
Resident Evil 4
Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Super Monkey Ball 2
Tales of Symphonia

Opprinnelig skrevet av Freezar+10.05.2005, 16.26-->
<!--QuoteBegin-LocoLennon
@08.05.2005, 15.35
217537​
Jeg mener at Super Mario Sunshine er mye bedre en Rayman 3. Dette kanskje fordi jeg liker den frihetsfølelsen jeg får av å kunne velge hvilke stjerner jeg skal ta først. Og vil påstå at Rayman hadde sin glanstid når det var i 2D.

Ikke det at Sunshine er et must til cuben, da.

Sorry så mye off-topic, men tror du har fått mange nok svar allerede, kan nevne at Mario Kart: Double Dash!! og Super Smash Bros. Melee er spill du absolutt må få med deg hvis du liker multiplayer.
218141​
[/b]
Rayman var kult helt til de ga ut nummer 2.

Status
Stengt for ytterligere svar.