Beste sportsspill 2006

Beste sportsspill 2006

• Fight Night: Round 3 (Multi)

Stemmer: 0 0,0%
  • Football Manager 2007 (Windows)

• Pro Evolution Soccer 6 (Multi)

• Rockstar Presents: Table Tennis (X360)

• Tiger Woods PGA Tour 2007 (Multi)

• Tony Hawk's Project 8 (Multi)

• Wii Sports (Wii)

• Ingen av disse

• Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ekte gamere spiller ikke sportsspill! Men hvis du virkelig digger et av disse må du for all del fortelle oss hva som er så bra med det. Og stemme, selvsagt.

K999

Keystone State Of Mind
Wii Sports her også. Sluttet og spille sportsspill for en tid tilbake, men med Wii Sports så kommer interessen tilbake. Iom at du nesten er i spillet, tennis og golf har aldri vært så kjekt før.

epp

firm and correct
Jeg har også falt helt av på sport/sportsspill den senere tiden, men må si jeg hadde veldig sansen for Wii Sports \m/

Stemte så klart på Pro Evo siden det er så jævlig fantastisk bra realistisk fotball spill, og siden jeg elsker det.

Stemmer Fight Night Round 3, på grunn av at det må være det beste bokse-spillet jeg har prøvd. Har ikke prøvd så mange bokse-spill fra før av det gjør noe, men likevel. Grafikken er nesten foto-realistisk.

Table Tennis fortjener også å nevnes, husker jeg lo når jeg først fikk nyss om det spillet. Men Rockstar klarte å levere et solid spill.

Jeg lette etter "Tony Hawk's Project 8" på årets dårligste spill, men fant det ikke, så ser jeg det her! :eek: Jeg har alltid elsket Tony Hawk serien, men det siste var en stooor skuffelse (jeg har PS2 versjonen)...

Uansett, så stemte jeg på PES 6 som årets sportsspill. Dette fotballspillet har gitt masse glede med multiplayer med venner.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siste nytt: Tony Hawk's Project 8 ble laget for next-gen-maskiner. PS2-utgaven og desslike var en lobotomert utgave, laget bare for å tjene penger. :)

Halky

Veteran bruker ;)
Stemte klart Football Manager 2007 , siden det var det eneste spillet på den listen som jeg eier og spiller, meget digg spill. En god del bedre en Football Manager 2006 ;)

D

Doctor Downs

Gjest
Kvier meg litt for å stemme Wii-sports bare på grunn av hardwaren, men jeg gjør det allikevel, siden det eneste andre sportsspillet som har falt i smak i år er Madden NFL, og det er ikke på lista en gang.

Det må nok bli Wii Sports. Jeg er en stor fan av Pro Evolution Soccer, men Pro Evolution Soccer 6 skuffet meg (på XBox 360 riktignok, men med tanke på at jeg fortsatt synes Pro Evolution Soccer 5 er utrolig bra, så klarer jeg å vente til at Pro Evolution Soccer 6 på PS2 blir rimeligere, eventuelt til Pro Evolution Soccer 7 kommer ut).