Beste strategispill 2006

Beste strategispill 2006

• Civilization IV: Warlords (Windows)

Stemmer: 0 0,0%
  • Company of Heroes (Windows)

• Heroes of Might and Magic V (Windows)

• Viva Piñata (X360)

• Warhammer 40K: Dawn of War: Dark Crusade (Windows)

• Ys Strategy (DS)

• Ingen av disse

• Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hvor der er mus, er der strategispill. Og da tenker jeg ikke på utesteder, men på Windows. (Jon Almaas, I'm not.)

Fem av disse skal ut, og det gjør vi ved at du stemmer på din favoritt og forteller oss hvorfor du stemte på akkurat det spillet.

Company of Heroes. Det er helt enormt bra og har ikke fått den annerkjennelsen av publikum det fortjente. Milevis forran alt annet jeg har prøvd innen RTS-sjangeren.

Enig med Morbo her. Er selv ingen spesielt stor tilhenger av RTS-genren, har spilt få slike spill opp gjennom årene. Dette er kanskje fordi at jeg er mer en konsollgamer enn PCgamer. Uansett, Company of Heroes klarte å få øynene mine opp for genren! Derfor går stemmen min til dette spillet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Venter spent på den nye PC-en min sånn at jeg kan få spilt Company of Heroes skikkelig. :(

Stemmen min går til Heroes of Might and Magic V, som er det eneste av spillene på lista jeg har spilt skikkelig. Spillet holder seg tro mot seriens utrolig avhengighetsskapende gameplay, og er bygget på en meget solid grafikkmotor som bidrar til å skape veldig levende og stemningsrike baner.

Company of Heroes har jeg liggende rett foran PCen her, men må innrømme jeg i stor grad har avskrevet spillet på grunn av WWII settingen. Burde kanskje gi det en sjangse.

Company Of Heroes all the way. Et så og si perfekt strategi-spill. Også er det forbanna vanskelig på Medium og oppover. XD

SITAT(Eirik @ 10.01.07, 18.35) 46417
Company of Heroes har jeg liggende rett foran PCen her, men må innrømme jeg i stor grad har avskrevet spillet på grunn av WWII settingen. Burde kanskje gi det en sjangse.
[/b]
Ja, det bør du. Trodde jeg automatisk ville misslike alle WWII-spill før jeg også.