Beste sub game i FF

#62
Jeg har dessverre ikke fått spilt gjennom så mange FF spill enda, men jeg syns Fort Condor og Motorsykkel spillet i FF7 var morro.
Må vel snart begynne på FF9, det står jo i hylla.
 
#63
Opprinnelig skrevet av sisamez@30.03.2004, 14.39
Brukt og brukt gil, Ulvius! Det er da egentlig den billigste måten å tilegne seg items på, å bruke Chocobo Hot & Cold. Du tjener faktisk gil i lengden hvis du holder på en stund. Tro meg!
Det er sant. Man finner jo også Ether der (noe jeg alltid river meg i håret over at man ikke får kjøpt i butikker). Det er sansynligvis det mest avhengighetsdannende underspillet som finnes!
 
#65
Opprinnelig skrevet av Eyreon@30.03.2004, 15.57
Må vel snart begynne på FF9, det står jo i hylla.
Faen, har du ikke spilt det enda? DA har du virkelig noe å se frem til! Atmosfæren dette spillet klarer å bygge opp er bare genialt, men det er også ett av FF spilla du enten hater eller elsker...

Noe av det som gjør FF serien så bra, er de endeløse SideQuests og ekstraspill. Den strategigreia og Chocobo racing fra FF7 er mine favoritter.
 
#66
Opprinnelig skrevet av Crizpy@30.03.2004, 19.55
Random regelen er en gave fra satan til jordas befolkning
ja særlig når du går fort i gjennom og glemmer og sjekke om random er på og du får ut delt et kongekort og resten page 1 kort og motstanderen får selvsagt bare bra.

Det var den Diabloen...
 
#67
hoppe tau i 9'ern. men klarte aldri mer en 29 hopp
 
#68
Vel faktisk likte jeg Chocobo sub-gamen i FFIX! Jeg har egentlig ikke vært noe særlig fan av Chocobo sub-games i det hele tatt...
Også liker jeg å kjøre motorsykkel og Snowboard i FFVII!
Og Tetra Master i FFVIII blir man avhengig av!
 
#70
Synes Tetramaster er best, som mange andre, og av samme grunn som mange andre, fordi det er vanedannende og godt gjennomtenkt. Ingenting slår følelsen av å ha samlet enda ett sjeldent kort til samlingen din. Ellers synes jeg også Chocobo greiene i IX er vedlig bra, samt Battle Arena fra X.
 
#71
Det er sinnsyk mange digge sub games i FF. Blant annet Snowboardspillet, Motorsykkelspillet, Triple Triad, Tetra Master, Battle Arena og mange flere. Men det jeg likte aller best er nok Blitzball med sin "fotballhet". Bygge opp et lag, få bedre "skills" og banke motstanderen, er ganske så underholdende morsomt.
 

Dukie

nice girl
#73
Motorsykkel og snowboard på FFVII er sinnsykt morro, og musikken (chocobo) på snowboardminigamet er jo bare konge.
 
#74
Ingen andre enn meg som liker Chocobo Breeding i Final Fantasy VII? Dette er jo så sjeft! Flere timer med breeding av forskjellige chocobo typer, mange nutter man må lete etter, og skaffing av spesielle, viktige og merkelige materiaer! Dette er et av det kuleste minigamene i noe Final Fantasy, etter min mening. I Final Fantasy VIII er det da Triple Triad, som jeg mener knuser Tetra Master på alle områder. Random regelen er et rent helvete ja, sliter enda med å få tak i Edea kortet. >.< Heldigvis greide jeg å skaffe både Selphie og Seifer kortet uten store problemer. Final Fantasy IX har jo Chocobo Hot & Cold som også er sjeft. Utrolig digg å løpe rundtom å lete etter skattkister som kanskje, kanskje inneholder viktig equipment.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#76
Tauhoppinga i FFIX.

Hele den første delen der man styrer Vivi er helt genial, og setter stemningen for resten av spillet.
 
#77
Vel, jeg får vel si Blazin' Caravans, dette er vel det eneste subgamet i et Final Fantasy-spill som har vært multiplayer, og jeg må si at utviklerne virkelig har klart å utfolde seg her, de tar i bruk GC-GBA-koblingen, og utnytter virkelig mulighetene til det maksimale. Dette er i Crystal Chronicles, for de som ikke vet det.
 
#78
Kan vel med uten tvil si at motorsykkel og snowboard mini gamene var de kuleste! Selv om jeg en gang i ny og ne bare skrur på FFVII for å ha det morsom i Gold Saucer... Og ta alle tingene.. Som er aktuelle og morsomme da hehe.. ;)

Snowboard er vel den kuleste av dem ;)
 
#80
Opprinnelig skrevet av sisamez@31.03.2004, 09.48
Tetra Master er i FFIX, Triple Triad er i FFVIII.
Bestem deg!
Beklager, jeg mente selvfølgelig Triple Triad!

Tetra Master i FFIX, liker jeg ikke...