Beste Subgame

Hvilket ff subgame synes du er best?

  • Blitzball (X)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Triple Triad (VII)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Chocobo spillene generelt

    Stemmer: 0 0,0%
  • Snowboardspillet (VII)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Motorsykkelspillet (VII)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tetra Master (IX)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Fort Condor (VII)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Massasje spillet (X-2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Spherebreak (X-2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Battle arena (VII og X)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Nå som vi har samlet en del alternativer, er det klart for en avstemning
 

Dukie

nice girl
#2
Chocobo spillet på FFVII tett etterfulgt av Motorsykkel spillet på FFVII som igjen blir etterfulgt av blitzball på FFX.
 
#3
Tyrion: Triple Triad er fra FFVIII, og ikke FFVII:

Jeg går får Triple Triad, tett etterfulgt av Chocobo Breeding og Chocobo: Hot & Cold.
 
#4
Beklager, gikk i sur med alle III ene. Det går vel ikke ann og redigere alternativene så det får bli som det er.
 
#7
Skjønner ikke hvordan noen kan synes at chocobo hot&cold er så fryktelig underholdene. Man tjener mye penger og items på det, men det er verken morsomt, actionfylt eller utfordrende.

Ærlig talt spillet er som minesveiper jo.

Det er selvsagt min mening.
 
#10
Triple Triad synes jeg er morsomst. Ganske gøy når det er med mange regler og man må tenkte nøye før man gjør noe.

Chocobo Hot & Cold kommer vel på en god 2.plass.
Hmm, synes egenltig Sphere Break var ganske gøy og, men samme var Tetra Master, så de to deler en 3.plass hos meg :3
 
#12
Chocobo Hot and Cold, treasure hunting delen er ganske morsom. Skattejakt er alltid gøy, løpe rundt på verdenskartet og lete etter et sted som kan minne om det du ser på kartet, for deretter å hakke i vei med Chocobo'en din. Synes det var gøy jeg.

Men ellers synes jeg Spherebreak var det beste med FFX-2.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#14
Battle arena (FFVII sin versjon)

Den er utfordrende og det er artig å konfigurere karakteren sin for å delta i den. Masse kule prizes å få også :) Jeg misliker chocobo breeding osv av den enkle grunn at jeg synes det er helt vanvittig boring :p
 
#16
Kortene til spilleren i Tetra Master går for så vidt på det samme; man er ikke på samme nivå hele tiden, der heller. Etter et visst antall kamper (Sisa vet sikkert det nøyaktige antallet) blir kortene dine oppgradert/går opp i nivå, og/eller du vinner nye, gode kort.