Beste VC/XBLA/PSN-spill 2008

Beste VC/XBLA/PSN-spill 2008

• Banjo-Kazooie

Stemmer: 3 6,8%
  • Bionic Commando Rearmed

Stemmer: 9 20,5%
  • Braid

Stemmer: 8 18,2%
  • Castle Crashers

Stemmer: 6 13,6%
  • Duke Nukem

Stemmer: 1 2,3%
  • Mega Man 9

Stemmer: 5 11,4%
  • N+

Stemmer: 0 0,0%
  • Siren: Blood Curse

Stemmer: 0 0,0%
  • Strong Bad's Cool Game for Attractive People

Stemmer: 1 2,3%
  • Wipeout HD

Stemmer: 5 11,4%
  • Ingen av dem/vet ikke

Stemmer: 6 13,6%

• Totalt antall stemmer
    44
  • Avstemningen er stengt .

Sancti

Terrorkatt
Din favoritt i 2008? Stem og begrunn!

D

Deleted member 91

Gjest
Geo Wars 2 for helvetttte. Braid ut av de nominerte, N+ på runner (HA! HA!) up.

D

Doctor Downs

Gjest
Bionic Commando: Rearmed. Runner-up creds til Castle Crashers og Wipeout HD.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Stemmer Bionic Commando Rearmed fordi du kan sette lavere vanskelighetsgrad OG save mellom ALLE brettene. Coop er gøy og.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bionisk Kommando Rearmert. Mange fete nedlastbare spill i år, men Bionic Commando hadde den fordelen at det var en jævla godt gjennomarbeidet remake som forbedret alt fra originalen, som var rimelig konge i utgangspunktet. At musikken er råkkin gjør heller ikke noe.

Kilik

Lokal moderator
Braid. Det har en viss smarthet jeg ikke har følt i et spill på veldig lenge. Legg til flott grafikk, musikk og til og med en grei historie til et puzzlespill å være.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Castle Crashers er det jeg har spilt mest, men det er mye pga digg online coop. Bionic Commando: Rearmed er det som imponerte gåsehud på fingerneglene både innen grafikk, lyd og spillbarhet. Top notch!

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Slottssmadrerne her. Megabra coop, grafikken og animasjonen eier og et SG-medlem har vært med på det(og tjent penger, how 'bout them apples).

Runner up: Megaman 9. Et helt nytt 8-bits Megaman-spill etter år 2000 hadde helt klart tatt pokalen, hadde det bare ikke vært så FORBANNA SATANS JÆVLIG UAIHIUHFUIDH/#/(YHAAGFSTFDSFDVANSKELIG!

Min stemme går til Braid, i konkurranse med Banjo. Kilik oppsummerte vel egentlig helt greit hva også jeg mener om spillet, men jeg kan legge til at det var atmosfæren som først slo meg, på aller første banen, med strykeinstrumenter i bakgrunnen. Helt herlig.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Mega Man 9. Det kunne ha endt opp som en stor bolle fail, men gjør det aller meste riktig (men hvorfor støtter ikke VC-utgaven GC-kontroll?!?!?!). For vanskelig? Jeg brukte mye lenger tid på 2 og 3 første gangen jeg spilte dem. A winner is here.

Bionic Commando synes jeg ble for likt originalen (jeg er generelt alergisk mot remakes), men definitivt solide greier.

Braid... Jeg skulle sikkert ikke ha begynt å spille det rett etter at jeg var ferdig med Portal. Etter noen minutters spilling ble jeg bare sittende med følelsen; "åja, det er et sånn spill", også gadd jeg ikke mer. Må vel plukke det opp igjen.

Castle Crashers: :gal:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Bare spilt Banjo-Kazooie i ny versjon av de nominerte, men det var et koselig nok gjensyn.

Lodin

Der Waaaah
Skulle helst gitt den til Siren: Blood Curse siden det er genialt. Desverre er Bionic Commando hakket mer genialt. Årets beste Survival Horror er det i det minste ikke.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Wipeout HD fordi det er genialt enkelt (nei det er det ikke:(), ganske enkelt genialt.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Mange bra i år, men best i min stue var Castle Crashers. Holla @ Braid og Wipeout HD, og en spade kred til Bionic Commando!