Så lenge Nvidia og ATI kan tvinge oss til å oppgradere skjermkortene våre vil PC alltid være en levedyktig plattform for spill. Og for noen spill, eller hva gutter?
Som vanlig, stem på din favoritt og fortell oss hvorfor du stemte akkurat dette. Wheeeeee
Stemte Company Of Heroes fordi jeg har det er ekstremt lenge siden jeg har hatt en slik god følelse av å spille strategi-spill. Må helt tilbake til Red Alert for å finne samme følelse. :elsk:
Angrer meg litt nå egentlig. Company of Heroes setter en ny standard for både sjangeren og settingen sin og fortjener all heder det kan få. Episode 1 er en fire timers expansion til et spill som gjorde ca. det samme.
Stemmer klart Company of Heroes, selv om jeg bare har hatt det i en liten periode og ikke fått spilt det så mye. Men i dette spillet føler man virkelig at man faktisk deltar i en krig. Omtrent alt rundt deg kan bli sprengt i fillebiter osv.. Det er da ett meget godt stragei spill.
Kunne godt ha stemt Dreamfall her også, men det nådde liksom ikke helt opp, grunnet selve slutten i spillet. Mens resten av spillet var ganske så koselig
Har prøvd Dark Messiah of Might and Magic hos en kompis et par ganger, og det er fett spill, noe lignende Oblivion uten frihet, men fremdeles dritkult å snike seg opp på fiendene og slå ham over kanten på klippen.