Beste Windows-spill 2006

Beste Windows-spill 2006

• Civilization IV: Warlords

Stemmer: 0 0,0%
  • Company of Heroes

• Dark Messiah of Might and Magic

• Drømmefall/Dreamfall: The Longest Journey

• The Elder Scrolls IV: Oblivion

• Final Fantasy XI: Treasures of Aht Urhgan

• Half-Life 2: Episode One

• Medieval: Total War

• Warhammer 40K: Dawn of War: Dark Crusade

• Ingen av disse

• Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Så lenge Nvidia og ATI kan tvinge oss til å oppgradere skjermkortene våre vil PC alltid være en levedyktig plattform for spill. Og for noen spill, eller hva gutter?

Som vanlig, stem på din favoritt og fortell oss hvorfor du stemte akkurat dette. Wheeeeee

Lodin

Der Waaaah
Må nok stemme Oblivion her. Det har nok av problemer, men forbedrer og på deler av de eldre skrullene så jeg kan ikke annet enn å elske det. :elsk:

Kilik

Lokal moderator
Company of Heroes. Rett og slett et forbanna bra strategispill som gjør bortimot alt riktig.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
HL2: Ep. 1

Mer av HL2, som er ca. det beste spillet jeg noensinne har spillt. Ever. For alltid. Ja. :eek:

Honorable mention: Drømmefall, som jeg kjøpte i sommer men enda ikke har fullført. Mye pga. HL2 og det som følger med.

Stemte Company Of Heroes fordi jeg har det er ekstremt lenge siden jeg har hatt en slik god følelse av å spille strategi-spill. Må helt tilbake til Red Alert for å finne samme følelse. :elsk:

Stemte HL2: Episode 1.

Angrer meg litt nå egentlig. Company of Heroes setter en ny standard for både sjangeren og settingen sin og fortjener all heder det kan få. Episode 1 er en fire timers expansion til et spill som gjorde ca. det samme.

Halky

Veteran bruker ;)
Stemmer klart Company of Heroes, selv om jeg bare har hatt det i en liten periode og ikke fått spilt det så mye. Men i dette spillet føler man virkelig at man faktisk deltar i en krig. Omtrent alt rundt deg kan bli sprengt i fillebiter osv.. Det er da ett meget godt stragei spill.

Kunne godt ha stemt Dreamfall her også, men det nådde liksom ikke helt opp, grunnet selve slutten i spillet. Mens resten av spillet var ganske så koselig :)

Har prøvd Dark Messiah of Might and Magic hos en kompis et par ganger, og det er fett spill, noe lignende Oblivion uten frihet, men fremdeles dritkult å snike seg opp på fiendene og slå ham over kanten på klippen.