Beste Xbox 360-spill 2008

Beste Xbox 360-spill 2008

  • Castle Crashers

    Stemmer: 2 4,5%
  • Dead Space

    Stemmer: 3 6,8%
  • Fable 2

    Stemmer: 3 6,8%
  • Fallout 3

    Stemmer: 8 18,2%
  • Gears of War 2

    Stemmer: 5 11,4%
  • Grand Theft Auto IV

    Stemmer: 12 27,3%
  • Mega Man 9

    Stemmer: 2 4,5%
  • Saints Row 2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ingen av dem/vet ikke

    Stemmer: 9 20,5%

  • Totalt antall stemmer
    44
  • Avstemningen er stengt .

Sancti

Terrorkatt
#1
Stem og fortell om din store favoritt til Xbox 360 i året som var.
 

Sancti

Terrorkatt
#3
Hm... nei. Sjansen er stor for at spillet er nominert i den konsollkategorien du har spilt det på også; mye av det samme går igjen. Man kunne like gjerne bare hatt "årets spill" hvis man skulle se bort ifra hvilken konsoll det ble spilt på.
 
#5
Fallout 3.
Siden det er det eneste 2008 release spillet jeg har kjøpt i år. Bethesda har faktisk klart å lage et knakende godt rpg-shooter. Noen klager kanskje litt på lvl-scalinga, men i motsetning til Oblivion så er det utfordrende, men ikke alltid vel og merke.
Det gjør godt for sjela mi å kunne se at Xbox360 versjonen er merkbart bedre enn PS3 sin versjon.
Ingen er så deilig som komponent kabler og en lcd tv (1080i) oppløsning, vel kanskje en full-hd tv. Men detjaler detjaler.
Forresten hvor mye bedre vises det i 1080p ?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Jeg er ikke helt sikker, så la oss gå gjennom litt her:

Castle Crashers Utrolig pent og gjennomførte greier, men etter å ha venta i tre år eller hva faen det ble så grep det meg ikke i nærheten så mye jeg trodde det skulle gjøre. Alien Hominid står meg fortsatt nærmere, men solide saker uansett, altså.

Dead Space Det var ikke særlig ambisiøse greier, men det det gjorde gjorde det bra. Jævla feit stemning, kule våpen (ideen var ihvertfall veldig god), og generelt sett festlig horromoro. Dessverre var plottet noe jævla herkt, og etter hvert gikk jeg ganske lei, men jaja. Bonuspoeng for dritbra trailer, da. Sigur Rós for helvete. Sånn forresten var den animerte tegnefilmen noe herk, men er det noen her som har tæsja tegneserien? Noe tess?

Gears of War 2 Fett, selvfølgelig, og forbedra vel på så og si alt man kunne klage på i eneren (har hørt multiplayeren er bugga til helvete, men den har jeg ikke rørt noe særlig utover Horde, som er schmellfett), men pacinga føles litt... haltende. Til tider varte det altfor lenge, Gears 1 hadde en veldig ålreit lengde og outstaya ikke sin welcome (for å si det på godt norsk), noe Gears 2 gjør ved et par steder. Plottet henger ikke særlig på geip denne gangen heller (ikke at det gjør så mye), og det var et par ballestygge sekvenser innimellom, men for det meste var det mesterfull co-op med et par skikkelig, skikkelig kule set-pieces.

GTA4 Jeg tror vi runder av etter denne, fordi MM9 har jeg ikke spilt og Saints Row 2 er uhøvla bæsj, og jeg tror stemmen min gå til GTA bare basert på hvor mye moro jeg hadde det med det. Jeg har ingen problemer med å gjenkjenne alle de irriterende småtingene feil med det (jeg nevner i fleng fiender som er udødelige helt til spillet bestemmer seg for at du kan drepe dem, færre tilleggsaktiviteter enn i de tidligere spillene, ingen fly, ingen forbanna fallskjerm, og de samme jævla "A til B og så skyt C et sted på veien"-oppdraga de har kjørt siden GTA3), men jeg bygd opp en såpass stor toleranse for bullshittet at jeg storkoste meg hele veien gjennom de rundt 30 timene jeg brukte på hovedoppdraga og utallige timene jeg har brukt på å loke rundt. I tillegg en multiplayer som, når den ville, var helt vanvittig mye moro. Ja.

I ettertid angrer jeg bittert på at jeg ikke nominerte Geometry Wars 2, som hadde banka driten ut av alle de her, men lever så lenge man lærer osv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Fable 2, lett. Spilte det hver bidige kveld i to uker fra jeg kjøpte det, helt til jeg ikke orka å grinde Achievements lenger. Kan nevne at en av de tinga jeg faktisk orka å grinde var maksimale stats i alt. Det tar litt tid.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#8
Får bli GTAIV her, det var... helt ålreit. Kanskje jeg plukker det opp igjen på datapese hvis det kommer noen megafeite mods tilogmed. Time vill sjåvv.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
GTA IV, bitsjes. Dobbelt så mange feil som alle andre spill gitt ut i år, fire ganger så mye moro.
 
#10
Fable2 her også, bare med tanke på levetiden på spillet så eier det jo lett geow2 og castle crashers som også er knakende gode spill som jeg ville satt på 2. og 3.plass. Fable 2 overlever på story mode single player også, noe de andre to nevnte kanskje ikke gjør helt like bra.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#11
Mega Man 9. Spilleglede og mestringsfølelse hele veien. Håper virkelig de kan tenke seg å lage flere spill i lignende stil.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#12
Gears of War 2 fordi jeg prøver å holde meg unna multikonsollstuff i "beste spill til den kosollen". Dessuten er det vanvittig gøy å sage alle Gears 1 horene som hyler og skriker fordi de faktisk må sikte med hagla. :ler:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Castle Crashers, enkelt ettersom det er det 360 spillet jeg har hatt det mest moro med i år. Fantastisk flerspiller fun!