Betalingen!

#1
Hei, lurte på om noen kunne hjelpe meg litt her!

Jeg har nettopp kjøpt World Of Warcraft å sitter å lager Account nå :tommelopp:

Men jeg kommer bare til det payment method, så trykker jeg på pay. card fordi det skal jeg ha.

Men på World of warcraft så får man 1 mnd free playing!!! får ikke det til å funke åssen gjør jeg det???
 
#5
Man trenger ikke å velge en måned gratis, den kommer automatisk, så hvis du har 60 dagers paycard, får du spille 90 dager før du må kjøpe nytt tror jeg
 
#6
kan du da si hva vi skal trykke på??
hadde vært veldig snilt av deg det nå!
 
#8
Jeg vet ikke hva dere skal trykke på, jeg brukte visa.

Og hvis perioden går ut, uten at dere har betalt mer blir accounten fryst til dere velger og betale mer, enkelt å greit.
 

Sancti

Terrorkatt
#11
Man kan i hvert fall fryse kontoen etter at man har spilt den første måneden som er gratis, så da vil jeg tro at det går greit å endre betalingsmåte også. Men for å få den gratismåneden skal du ikke trykke på noe annet enn akkurat det du ville gjort for å velge paycard som betalingsmåte. Den første måneden blir gratis uansett hvordan du velger å betale, og det blir ikke trukket noe fra kortet ditt selv om du har skrevet inn nummeret der. Det er bare sånn at det skal være klart til måneden etter.
 

Sancti

Terrorkatt
#13
Ja, eller bare legge til et Visanummer imens, og bare endre det når du har fått tak i kort. Det trekkes jo som sagt ikke noe fra det den første måneden uansett.
 
#14
Jiziz christ, man får en gratis månede uansett hvordan man betaler, men man MÅ velge betalingsmåte når man lager kontoen sin, så om betalingsmåten din er "paycard" velger du det, og taster inn koden, da har du 3 måneder å spille for (1 gratis + 2 fra paycard), om du har VISA elektron, kan du bruke det, fordi WoW godtar den, men nekter å ta betaling fra den, sånn var det for meg ihvertfall.