Bethesda har kjøpt Fallout!

Brotherhood of Steel

• fetemus

Stemmer: 0 0,0%
  • n'wah

• mutantavskum

• Totalt antall stemmer
    0

Lodin

Der Waaaah
Det er ikke tvil lenger om at Bethsoft eier ræva til Interplay nå! =D
Den nye avtalen gjør Bethesda, skaperne av bla. de eldre skrullene og det som er verdt av Terminatorspill til eiere av Fallout settinga og såvidt jeg kan se også de gamle spilla. Alt Interplay sitter igjen med er retten til å gi ut et Fallout MMO. :v:
Det har lenge vært kjent at de har hatt retten til F3, men nå kan de gjøre hva de vil med resten av settinga og. 5.75 millioner dollars har aldri vært bedre brukt!
LINKH

Endre

Ødela forumet
Det er ganske strenge vilkår for at Interplay skal beholde lisensen for MMO-et óg:

Opprinnelig skrevet av Eurogamer@ i går
However, the licence is conditional on Interplay starting work on the game and securing at least USD 30 million in financing within two years. In addition, the MMO must launch within four years after development begins, or Interplay will lose the licence.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg vet iallfall om ett nettforum som kommer til å oppleve sitt eget lille nukleære holocaust nå. XD

(No Mutants Allowed er da reiret til de aller mest hardbarka Fallout-nerdene på kloden, som blant annet skjelte ut det originale utviklerteamet under utviklingen av det første Fallout 3 fordi de våget å gjøre ting som å sørge for at small arms-skillen faktisk fungerte i spillet den gangen.)

Edit: Merka meg at forkortelsen for "Fallout On-Line" blir FOOL. Knis. :p

Lodin

Der Waaaah
Fire år? Ahahaha! De har allerede brukt mer enn fire år på å prøve å konseptere det MMOet sitt.
Bethesda vinner igjen! B)

Og ja, NMA er det VERSTE nettforumet dedikert til en spillserie noensinne. Det sier jeg med hånden på hjertet selv med serier som Final Fantasy og Sonic til stede.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Henta fra signaturen til en av adminene på NMA-forumet: "The people who are a part of the "Fallout Community" have been refined and distilled over time into glittering gems of hatred." Har så langt bare sett "morsomme" refraseringer av lisensavtalen og kommentarer som "great now fo3 will definately sux". Skuffende.

Lodin

Der Waaaah
En av grunnene til at jeg håper at F3 er litt som Stalker bare med mye mer rollespilling er for å se reaksjonen til NMA. Ikke bare vil vi få et jævla bra spill, men og tidenes nerdrage nedsmeltning. XD