Bilder: Halo 2 på TGS.

viste ikke at japsene var intresert i x-burk, har ikke den konsolen bare splg 600 eksemplarer i japan ?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Rosa HUD... Kvalmende. :kvalm:

Ellers ser det kongebra ut, som vanlig.

Erketor

Opprinnelig skrevet av Kalvik+26.09.2004, 10.59-->
<!--QuoteBegin-Mandark
@26.09.2004, 01.54
Rosa HUD... Kvalmende.  :kvalm:
æææææææsj-åoumygaad-lizm!! så EKKEEEELT!

For å være alvorlig:
Ingen 16:9?
108570​
[/b]
Vel, det var jo ikke akkurat direkte vakkert, var det vel? Hadde heller sett at den var blå jeg, men det går vel an å velge... Håper jeg. :ehm...:

Nå er jo dette spillet vist for de sære japanerne. Vi får sikkert et blått HUD i Europa, skal du se.

Men var egentlig rosa så jævlig? Jeg likte det litt.

Har ikke Bungee snart vist freme HELE dette spillet nå? Syns det kommer nye Halo 2 bilder to ganger i uka for tida.

Erketor

Legg merke til at det kun er multiplayer-bilder som er sluppet(stort sett). Singleplayeren har de holdt en god kjeft om. :)

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Buku@26.09.2004, 17.53
Men var egentlig rosa så jævlig? Jeg likte det litt.
108757​
Omtrent... Der! avslørte Buku litt for mye om sin zekzualitet.

Jeg har fortsatt tro på at Bungie har singleplayer-goodness redan som de ikke har vist fram. Og multiplayer blir bare sinnsvakt fett.
On a side note, så forhåndsbestilte jeg Halo 2: Tinnboks edition på EB Games idag. Jeg får en artig t-skjorte når jeg henter det... Hurra.

Hei, hva har rosa å gjøre med min legning?

Og, får alle som forhåndsbestiller på EB Games en Halo 2-t-skjorte? Har lyst på en.

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Mandark@27.09.2004, 20.10
Legg merke til at det kun er multiplayer-bilder som er sluppet(stort sett). Singleplayeren har de holdt en god kjeft om. :)
109243​
Vel, de viste en lang trailer (ca. 10 min.) fra singleplayeren på E3 i fjor som var MEGET imponerende. Personlig ser jeg mer fram til singleplayerdelen enn multiplayerdelen.

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Buku@27.09.2004, 21.51
Hei, hva har rosa å gjøre med min legning?

Og, får alle som forhåndsbestiller på EB Games en Halo 2-t-skjorte? Har lyst på en.
109357​
omg Buku, alle ser tegnene.
* KalleKlov sexer Baronen opp i et hjørne

...

Og ja, alle som forhåndsbestiller hos EB Games får en Halo 2-tskjorte. En sort en, med den blå Halo 2-logoen midt på. Man får den når man henter spillet 11. November.

Baronen... Hold kjeft. Det er du som har vill rumpesex med Nabbe.

...

Okey, da blir det en tur til EB Games for meg. :)
(Må ha t-skjorte.)

D

Deleted member 91

Gjest
:flau:

...

Jeg foreslår at all ny info om Halo 2, samt alle nye bilder og lignende postes her.

Opprinnelig skrevet av Buku@26.09.2004, 17.29
Ping.
Den så vel ikke så veldig 4:3 ut?

Bah, hands-on på Halo 2. Hadde drept for å få oppleve det.
108750​
Det kan godt være 4:3 det. Kan være et strukket bilde. Se på oversiktsbildene over standen, der spiller de i 4:3.

- Sjefene selv har visst sagt at det blir 16:9 mode. Har jeg nå fått høre.

D

Deleted member 91

Gjest
Y helo thar!
Halvgamle bilder som jeg ihvertfall ikke hadde sett.

Nja, ikke så mye nytt her. Sniper-riflen er reworked, men det visste vi at den skulle bli uansett. Vi får se Banshee'n i kamp, og en ny map, som ser artig ut. Likte at man kan se gjennom rifle-siktet, selv når man ikke var zoomet inn.

Der ja. Samme map som på det forrige bildet, men den nærmeste eliten holder noe i høyrehånden. Det kan være en granat, som Bungie sa de skulle skifte utseendet på, men jeg tror heller det er bomben man skal plassere når man spiller "assault" - som det andre laget da må desarmere, eller hindre i å bli plassert. Elitene virker litt mer detaljert, og har litt forskjellige farger på armoren.

Opprinnelig skrevet av Kalvik+28.09.2004, 15.31-->
<!--QuoteBegin-Buku
@26.09.2004, 17.29
Ping.
Den så vel ikke så veldig 4:3 ut?

Bah, hands-on på Halo 2. Hadde drept for å få oppleve det.
108750​
Det kan godt være 4:3 det. Kan være et strukket bilde. Se på oversiktsbildene over standen, der spiller de i 4:3.

- Sjefene selv har visst sagt at det blir 16:9 mode. Har jeg nå fått høre.
109586​
[/b]
Hvis du ser på siktet, ser du at det ikke er strukket. Siktet ville vel ikke vært symmetrisk hvis bildet var strukket?