Billetter til Foo Fighters - Bergen, 11. juni 2008 selges

#1
Hadde lenge gledet meg til å dra på årets rockebegivenhet, Foo Fighters på Koengen i Bergen med Queens of the Stone Age som support 11. juni i år. Helt til idag, da jeg fikk vite at vi får oppgaven til muntlig eksamen den dagen. Jeg kunne gitt faen i den og bare dratt, men jeg tror jeg vil takke meg selv for at jeg ikke gjør det etter sommeren - trenger karakteren for å komme inn på den videregående skolen jeg har tenkt meg på. Dessuten hadde det blitt et helvete med foreldrene, så jeg prøver heller å selge billettene her.

Har to stk. billetter til Foo Fighters. Kjøpt for 550,- per stk. Selges kun samlet hvis jeg ikke er sikker på å få solgt begge.

Kan være Jani vil ha dem selv i og med at han var jævla kul og kjøpte dem til meg og kompisen min, men jeg har ikke hørt med ham. Kan fint gå ned i pris, jeg vil bare ikke tape 500 kroner og sitte igjen med to billetter jeg ikke bruker. :p

Noen som vil ha dem?
 
#3
La meg snakke med Jani først. Tross alt hans billetter nå. Hvis du skal ha dem og han vil selge de, ordner vi det slik at du kjøper de av ham. Ringer Jani straks. Svarer i morgen.