Billetter til Muse i Bergen 23.07.10 - SOLGT

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Fredag 23. juli gjester Muse vår regnværsvåte (men sommerfriske) Bergen by. Kjøpte meg to billetter som jeg nå ikke har behov for egentlig; skal se bandet på Hovefestivalen og trenger egentlig pengene.

Billetter ligger til salgs på billettservice, men hjelper du meg ut skal jeg slå av en hundrelapp i pris. Det er egentlig en bjørnetjeneste du gjør meg,chvis du vurderer å gå på Muse i Bergen, men kjøper billettene av meg istedenfor Billettservice. Billettene er selvsagt ekte, kvittering fra 7 Eleven medfølger. Prisen blir litt under 600 kroner.

Setter virkelig pris på det om du hjelper meg ut istedenfor å kjøpe direkte.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Hvem band er dette og hvorfor type musikk spiller de?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
:eng: Den skrives "hvor band".
 
#6
Hmmm. Noen anelse om hva låter de vil spille?
Blir en god slump fra Black Holes og The Resistance, men også godbiter fra Origin of Symmetry og selvsagt noe fra Absolution. http://www.setlist.fm/setlist/muse/2009/oslo-spektrum-oslo-norway-4bd7d746.html
Dette er lista da de spilte i Oslo sist år, 25. september. Som du ser er det ikke bare låter fra de to siste albumene og det er bra. Det var noe avstemning på gang for å gi fansen en sjanse til å velge ut favorittlåter, men jeg vet ikke hva de kom frem til.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.