Bionic commando (ikke Rearmed)

#1
Japp, en av de kuleste NES spilla skal vist bli gitt ut igjen.
Ser ut som dette skal gies ut på Xbox 360, ps3, pc etc.

Da gjennstår det bare å se om de gir fullstendig faen i musikk, gameplay, og bare fokuserer på grafikk og effektrunking.
Da blir atter en god barndomstittel føkka.



Kilde: http://www.bioniccommando.com/en
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Sjekk ut traileren, så hører du lett at de ikke gir faen i musikken, iallfall. :elsk:

Uansett, dette her ser sykt bra ut. Det eneste som uroer meg litt, er at GRIN pleier å mekke teknisk gode titler som alltid har ett eller annet skvæl som klarer å ødelegge det som ellers ville vært et knakelibrakspill. Bandits: Phoenix Rising hadde ubrukelig vanskelighetsgrad (kom til tredje mission, der var det bom stopp samme faen hva jeg gjorde), GRAW 1 hadde mongo AI, og Ballistics hadde ensformighet i bøtter og spann. Dog, siden Capcom også er tungt inne på produksjonssida kan det hende de setter ned foten noen ganger og sørger for at det blir bra saker av det.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Ser ut som en blanding av Spiderman, Contra og Gears of War så jeg skal ikke klage. Musikken trenger man ikke uroe seg for siden den ihvertfall i traileren har mange innslag fra NES utgaven. At helten høres ut som Snake er og et pluss. Så ja, jeg er positiv alt i alt selvom det og minner litt om Lost Planet.

Forøvrig finnes BC i , men annet enn det de fleste kjenner suger de ræv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Kan iallfall bekrefte at arkadeversjonen (og mest sannsynlig C64-versjonen, som er basert på arkadegreia) er noe drit. Den kule stemningen som er til stede i NES-utgaven er helt borte, og selve spillet er bare et rett-fram dølt plattformskyteri.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
:eng101: Arkadespillet er forgjengeren. Her spiller man den myteomspunnede Super Joe man skal ut å redde i NES BC. Forøvrig het det oprinnelig Top Secret: Hitler's Revival noe siste bossen fortsatt bærer preg av.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Øh, det spillet du refererer til (hvor man spiller osm Super Joe) finnes også til NES under tittelen Commando
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#8
Multi så jo litt artig ut. Morsomt at dem har fargerike karakterer der ivaffel.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
Elsker den nye versjonen av BC-themet. Spillet har fått bra forhåndsomtale av de som har testet det så langt (sjekk f.eks ut 1UPs forrige Retronauts, som handlet om Bionic Commando).
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
Men... man kan jo hoppe.