Bionic Commando Rearmed

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vil du virkelig dra spillutvalgskortet i den evige konsollhoringa di? :D

Novastrum

Feminist-elitist
Hva er det PS3 ikke har? Sånn, serr. :D BiosCock og Fallout 3 kommer, Halo 3 suger official røv. PS3 har også Condemned 2, Bionic Commando og ResidentFuckfest5. Hvor mange storspill er 360-ekslusive nå?

D

Deleted member 91

Gjest
Crackdown, Dead Rising, Gears, samt mest sannsynlig den beste versjonen av alle multiplattformspill (unntak: Burnout... noen fler?). En haug XBLA-spill som sparker ræv, som Geo Wars 1&2 (toeren er helt vanvittig forresten), Braid, Alien Hominid HD, snart Castle Crashers, etc.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
For min del er det heller et spørsmål om hva som blir til overs når man allerede har Wii og Xbox360. Nilo prøver fortsatt å konsolltrolle, og jeg klarer fortsatt ikke å bare la det være.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Faen Nilo, dette er, hva, tjuefemte gangen du har avsporet en tråd med dette? Og det er akkurat de samme innleggene hver gang og.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har ikke sett noe enda som tyder på at de bør legges til, gitt. :(

D

Deleted member 91

Gjest
Killzone 2 ser aldeles dritt ut, Resistance ser mye bedre ut på det lille vi har sett. På den annen side var jo forgjengeren katastrofe, så ... Jadda. Og hvis God of War 3 skal på lista skal faenmeg Halo4 og Gears 3 på Xbox sin.

Eid av Nilo, hele jævla gjengen.

On topic: når kommer denne møkka til ps3? Endelig er det noe brukbart å spille på konsollen min igjen. (Nei, jeg orker ikke å niggerere US konto)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
15. august påstås det, men det kan virke som den norske sjappa har glemt å trykke på upload-knappen.

Novastrum

Feminist-elitist
Hvor ser man utgivelsesdatoer til PSN? 1942-demoen var rimelig fornøyelig den og.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg hatet den demoen, jeg dævva hele tida. Forsåvidt så hatet jeg det originale NES-spillet også.

Bruker vanligvis Wikipedia til å finne utgivelsesdatoer, nerdene er flinke til å oppdatere slikt. Men i dette tilfellet linket de til en britisk side ... så det kan tyde på at ikke alle europeiske lands PSN ser like ut.