Bionic Commando Rearmed

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nå kan du gjette hva som er ved 0:50 i videoen du posta.

D

Doctor Downs

Gjest
Super Hard er om ikke annet en veldig grei måte å få achievement for å blokke 100 projektiler.

Okey, da har jeg spilt spillet en stund nå...damn those challenge rooms, men jeg mener at dette er årets spill. Vi har fra og med release av dette spillet kommet inn i NEXTGEN perioden. Dette spillet har aaaaaalt! Elsker det så jææævlig, ny top 1 i min bok!

Forresten, når komme 3D versjonen, den vi kan se på evolution trailern?

D

Doctor Downs

Gjest
Jepp, dette er uten tvil et av årets spill. Dette og Smash Bros. Fire challenges igjen pluss secret challenges nå... Skal starte single playeren på nytt og lete etter hemmeligheter også. Jeg fant faen ikke noe maskingevær første gang jeg spilte gjennom. :(

Maskingeværet er i et av de seneste FSA-areaene. Du må snakke med en soldat som står ved en stengt dør
etter at du har reddet Super Joe
.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Soldaten er
i nærmeste vennligsinnede område ved der du redder Super Joe, rett sør
om jeg ikke husker feil. Jeg har selv startet på nytt for å prøve å finne alle secrets og oppgraderinger, til dels fordi jeg skulle prøve meg på super hard og fant ut at jeg ikke gadd. Super hard er erkefrustrerende.

D

Doctor Downs

Gjest
Da har jeg fått 6 achievements på 20g hver:

- Blokke 100 projektiler
- Finne alle de Yagahvafaenene
- Få alle våpen og upgrades
- Ta level 5 på under 1:30
- Få full armor
- Drepe alle fiender på plaffesekvens

Skal nevnes at jeg var litt feig og spilte på easy da jeg gikk inn for å ta noen av dem.

Teller achievementen for å blokke 100 skudd kun i vanlige brett? Jeg har blokkert en skokk av kuler i Meet the enemy.

Selv har jeg fått disse fire achievementene:

- fullføre area 2 uten å komme i kontakt med slim
- Pasifist
- få full armor
- drepe alle fiender i Meet the Enemy

Holder på å forsøke meg på Cat Burglar, men den er rimelig frustrerende.

D

Doctor Downs

Gjest
Jeg bare starte et nytt game på Super Hard og blokkerte 100 fra første fiende i area 1, tok to minutter som som de skyter der. Hvor tok du pasifisten? Tenkte jeg skulle prøve den og area 2 uten slimkontakt i dag...

Edit: Hey, gikk visst an å bruke granater på Pacifist Pride. Da var Area 5 plutselig en lek!

Edit 2: Og der kom jeg Clean as a Whitle gjennom area 2 også. :)

Jeg tok pasifisten på area 1. Brukte armen til å kaste soldatene, og svingte meg i taket for å ta dem ut med metal boots. På bossen brukte jeg granater.

D

Doctor Downs

Gjest
IGN har visst sitt eget gjemte challenge room for de som ikke vet det allerede:

To access the room, you need to enter the following code at the splash screen (where you see the game logo and the words "Press Start"):
Xbox 360: Up, Down, Y, X, X, Y, Down, Up, Left Bumper, Left Bumper, Start
PS3: Up, Down, Triangle, Square, Square, Triangle, Down, Up, L1, L1, Start

D

Doctor Downs

Gjest
Dobbelpost! Klarte IGN-banen i går og fikk en plass blandt de, jeg tror det var 23 andre som hadde klart den, på leaderbordsa. :)

Lodin

Der Waaaah
Capcom lager et notat her: enorm sukksess. Ihvertfall har BCR solgt 130.000 kopier på første uka og det er vistnok veldig imponerende. Vi kan bare håpe dette betyr at trenden med små spill med høye produksjonsverdier fortsetter.