Bioshock selges - SOLGT

#1
Da jeg sitter med et overskudd på spill av denne typen, ønsker jeg nå å kvitte meg med et stykk Bioshock, forseglet eksemplar. Spillet går til høystbydende over 300 kroner, og auksjonsrunden avsluttes neste søndag. Sitter du med en liten gnom i panna som liker plasmider, kan du sende en pm eller skrive i emnet. Sådetså.
 
#2
Det er forseglet, og du sitter på et overskudd av spill av denne typen. Kan jeg spørre hvorfor du sitter med et forseglet eksemplar og hvilke "andre spill av denne typen" du sitter med? :D
 
#3
SITAT(Revan @ 09.09.07, 21.11) 81207
Det er forseglet, og du sitter på et overskudd av spill av denne typen. Kan jeg spørre hvorfor du sitter med et forseglet eksemplar og hvilke "andre spill av denne typen" du sitter med? :D
[/b]
bestilte fra play asia, men det var så tregt at jeg kjøpte på elkjøp. Den andre bioshocken er spillet av denne typen. Bioshock er svaret på spørsmål nummer to altså...
 
#5
SITAT(Ghaz @ 12.09.07, 13.14) 81574
betaler 300 jeg. Spillet er PAL, ja?
[/b]
Jeg har faktisk ikke peiling, men tror nå det skal funke... Stod null regionsbeskyttelse på play i hvertfall. Står ntsc i hjørnet på spillet da :hæ: . Tidenes dårligste kjøp var det ihvertfall. Glemte å få det merket gave, så det gikk 180 kroner til toll :$ . jubei har allerede tilbudt meg tre hundre via pm...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Prøv å holde budgivingen i denne tråden i stedet for å ta det på PM, sånn at alle kan følge med. Ryddigere og greiere for alle.

BioShock er for øvrig sonefritt.
 
#7
SITAT(Houseman @ 13.09.07, 14.11) 81685
Prøv å holde budgivingen i denne tråden i stedet for å ta det på PM, sånn at alle kan følge med. Ryddigere og greiere for alle.

BioShock er for øvrig sonefritt.
[/b]
350?
 
#8
SITAT(TheFlash @ 16.09.07, 13.07) 82172 Solgt til TheFlash for 350 kroner da... Send pm eller noe :)