BioWare's Dragon Age

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#1
Les om og se bilder fra spillet her:

Dragon age

Som dere ser så er dette RPG spillet til pc. Jeg må nesten si at det varmer mitt hjerte å se at BioWare lager et rpg til pc nå. Grafikken i spillet så langt ser bra ut. Det jeg håper på er at det blir litt mindre action rpg orientert enn det Neverwinter nights var. Jeg håper dette kommer til å ligne mer på Baldurs gate enn Neverwinter nights. Ser ihvertfall ut som om at det er partybasert i motsetning til Neverwinter nights som omtrent var soloslakting gjennom hele spillet.

Hva synes dere om dette prosjektet ?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg synes det ser fett ut, men fikk en ekkel klump i halsen da jeg leste at det blir samme D&D-suppa som Bioware alltid har laget: Spill som menneske, alv eller dverg, velg fra en hel bunt klasser som sikkert ved en ren tilfeldighet er helt like de du finner i D&D, og det skulle ikke forundre meg om du må denge orker, gobliner, troll, edderkopper og kjemper i løpet av spillet.
For faen - er det virkelig så vanskelig å lage en fantasyverden som ikke inneholder absolutt alle klisjeer som finnes?
Nå skal det sies at dette bare er spekulasjon, så jeg håper virkelig de kanadiske røverne overrasker meg positivt i tiden som kommer. :)
 
#3
Hvis dette blir som Baldurs Gate, så blir jeg glad. Men jeg leste på IGN at de ikke skulle bruke D&D, fint med litt endring også.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#5
Jeg synes egentlig det er litt positivt at de har gått bort fra AD&D i dette spillet. Det er godt med litt variasjon. Jeg har så absolutt tro på at BioWare har skills nok til å utvikle sitt eget system. Jeg har egentlig meget store forventninger til dette spillet, jeg digger bioware sine spill :)
 
#6
Jeg gleder meg veldig til dette spillet. Det ser ikke stort ut på bildene, men kjenner jeg BioWare rett har de flere ess i oppe i ermet sitt. Jeg tror også at Jade Empire blir knall. Dragon Age er endog et cheesy navn, men kanskje de skifter dette. :tommelopp:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
Du edita den inn etter at jeg hadde lest innlegget, din late faen!

Synes forøvrig spillet ser litt kult ut. Fantasy med blodig vold og pulings.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#11
Pluss at du ikke kan forvente at alle trykker på alle jutub-linken du poster, da hadde vi ikke gjort annet.