Black

Regner med at gjennomsnitts gameren bruker nok lenger tid på hvert level, tross alt har anmelderen dette som yrke og BURDE ha rimelig roen etter å ha spillet x antall firstpersonshooters.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spillet er da for faen laget for skytespillentusiaster, som nok klarer å bruke godt under en halvtime på hvert brett.
Uansett... Black kan jo fortsatt være festlig, dersom våpenspillet er bra nok. Det var nesten bare derfor jeg likte F.E.A.R. så godt.

Det som kunne ha reddet Black litt hadde da vært multiplayer, online eller ei.
Dette spillet virket interisant, men leve tid har litt å si etter som at jeg ganske sjeldent kjøper spill.

Men Gamespot klarte å få det til å virke ganske så fantastisk på OnTheSopt... bah... får lese anmeldelser før jeg bestemmer meg ^^;

Har en følelse av at dette spillet vil få en veldig dårlig framerate på ps2... Men jeg skal nok sjekke det ut litt nærmere.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Gud så kjedelig det ser ut. Killzone all the way, new-age war igjen, de klassiske våpne og banene er så mørke.
Skal merkes at jeg ikke liker FPS... ^_^

Jeg skal love deg at Black er alt annet enn kjedelig ;) Action junkie spill deluxe med masse objectives og bonus objectives/våpen. Såvidt fått skrapt på overflaten av det.

Men jeg kan si at det er milesvis bedre enn Killzone. I en helt annen liga faktisk.

<div class='quotemain'>
OPM har omtalt Black - 4/5[/b]
Hmmm … Det er en reklame for spillet i denne ukas FaroJournalen, hvor de har sitert 'Official Playstation 2 Magazine': «Prepare yourselves for BLACK. It's the most spectacularly macho shooter ever made. 10/10»

Hva er det, OP2M? :confused:
[/b][/quote]

OPM = amerikanske offisielle ps2 magget

De tar litt hardt i når de kaller det for det mest spektakulære fps spillet. Men grafikken og action nivået er skyhøyt.

Men den kunstig intelligensen er det som så med desverre.
Men spiller du på hard eller Black Ops vanskelighets graden vil du garantert slite for å overleve.

Har prøvd spillet jeg også nå på Xboxen hos en kompis, og frameraten er 100% stabil. Er neimen ikke sikker, men er det 60 FPS også? Uansett så virker det ikke som det er så stor forskjell på AIen på normal og hard, bortsett fra at de som har sniper og rocket launcher virker mer treffsikre. Irriterende når du er på slutten av en bane, så plutselig dukker det opp en sniper fra intet og dreper deg. Da må du begynne på nytt igjen et godt stykke bak der du befant deg. En level har bare typisk 2-3 checkpoints virker det som.

Er ikke så veldig imponert av Black. Det var morro de første timene, men jeg ble fort lei, altfor lei. Det best med Black er utvilsomt våpenene, våpenanimasjonene og grafikken(eksplosjonene spesielt). Det er bare enda et "run and gun" spill med en forholdsvis avansert "Geo-Mod" motor. Jeg har ikke prøvd Killzone, men det kan vel sammenlignes i den grad at de begge til en viss grad ble hypet som en Halo-killer. Noe ingen av de er.