Blademaster salgs emne

#61
Liker ikke mario spill på GBA , kjenner uansett en som har alle sammen og Zelda A link to the past har jeg også hatt. Se om du kan grave fram noe annet.
 
#62
Har redigert, og lagt til nye spill + GBC spillene mine.
 
#65
Baku: Har hatt Die hard vendeta og Harvest mon har jeg ikke lyst på.

plan_9: Fire embelem er jo sykt bra så det må et pangtilbud for at jeg skal gi det fra meg. Dessuten vil jeg helst selge spill, men dette selger jeg ikke.
 
#66
Har du noen GBA/GC-kabler som du selger Blademaster? Er i hvert fall interessert hvis prisen er riktig.
 
#67
Ja har 2 stk. GC-GBA cabel, 150 kr ?
 
#68
Kødder du mann? Metroid Zero Mission er muligens tidenes Metroid spill, og definitivt et av de fem beste GBA-spilla som finnes. Det er også relativt nyere enn Fire Emblem. Har du i det hele tatt prøvt det?

På gamerankings.com har spillet en gjennomsnittlig karakter på 90,6% mens Fire Emblem ligger på 88%.
 
#70
Opprinnelig skrevet av Blademaster@24.08.2005, 06.54
Baku: Har hatt Die hard vendeta og Harvest mon har jeg ikke lyst på.

plan_9: Fire embelem er jo sykt bra så det må et pangtilbud for at jeg skal gi det fra meg. Dessuten vil jeg helst selge spill, men dette selger jeg ikke.
254750​
hva skal du ha for de da? Hver for seg.
 
#71
plan_9: kan hende at det er 1000 ganger så bedre en Fire embelem, men jeg har aldri likt Metroid. Alle Har sin forskjellig smak og ja jeg har prøvd litt og synes ikke det er så bra.

Nanuk: 150 kr for Pikmin 1
200 kr for Final Fantasy Taktic Advance + eske og manual følger med.
Fire embelem er ikke selgbar, bytter bare mot noe bra.
 
#72
Ja da er Pikmin 1 og Final Fantasy Solgt :)
 
#73
150kr for begge kablene? I tilfellet kan jeg betale deg i dag. Sender addresse via PM og du kan bare gi meg kontonummeret.
 
#74
Ja 150 kr for begge.
 
#75
Er F-Zero med eske og manual?
Hvis så..

Hvor mye for Fire Emblem og F-Zero...

Hvis ikke.. Hvor mye for Fire Emblem? :p
 
#76
er dessvere ikke eske til F-zero så du skal få det bilig. Du kan få det for 100 kr + jeg betaler porto. Har bestemt meg for at jeg ikke skal selge/Bytte Fire emebelem.