Blir vi ramma av streiken?

Lodin

Der Waaaah
#1
Med leveranser av spill mener jeg. I og med at det er transportarbeider streik er det flere bransjer som ikke får varer. Gjelder det også vår hobby?
Tenkte det kanskje var en og annen av dere som jobber i spillbutikk som har svar.

Jeg kommer til å pådra meg epeleptiske spasmer hvis ingen klarer å få inn Transformers på Fredag. :(
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#3
Hvor bor du? Tilogmed i Tromsø kunne jeg hatt spillet på mandag, hvis jeg hadde giddet å ta det inn til sjappa.


Liker ikke Armada …
 
#4
Det er nok værre om lærerne for videregående bestemmer seg for å streike nå. Som det ser ut som nå, da blir det ingen eksamen. Og uten eksamen i VK2 heller ikke no gyldig vitnemål.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Lodin+14.05.2004, 04.14-->
<!--QuoteBegin-SortUlv
@14.05.2004, 00.21
Karakterkortet blir derfor ufullstendig.
Gjelder ikke det bare for videregående? [/b]
Vet ikke, men jeg blir hvertfall rammet av dette. Jeg kommer til å bli fly forbanna om denne streiken gjør så jeg ikke får lærlingeplass.

Jeg tror det gjelder alle avgangsklasser.
 
#7
Bah, det er helt vanlig med lærerstreik rett før eksamen, det samme skjedde før min avgangseksamen for en del år siden. Det blir nok avblåst rett før, skal du se. Hvis ikke blir det helt sikkert mulig å ta en ny eksamen når streiken er over.

Når det gjelder sommerferien for lærere, begynner de faktisk å jobbe lenge før elevene er tilbake på skolebenken, og det går ellers mye energi med på retting av prøver og lignende. Utfra viktigheten av jobben de gjør og lønna de får, synes jeg de skal få mase så mye de vil. Å si at de kan gjøre det i fritimene er som å si at du kan fullføre leksene i friminuttene i stedet for hjemme.

Streiken gjelder ikke for spillbransjen, nei.
 
#9
Hva tror du de gjør? Tror du planen for skoleåret bare oppstår helt ute av det blå? Jeg skal banne på at det er et helvetes slit å sette opp en plan for skoleåret. Lærerene får utdelt et pensum, og ut ifra det pensumet skal de sette opp timer, hvilken uke/mnd. man tar for seg det og det i pensumet, etc. Eller tror du de tar ting på sparket? <_<
 
#10
Opprinnelig skrevet av SortUlv@16.05.2004, 18.12
Hva tror du de gjør?
Fellesrunking og butt sex?

Nei da, greit de legger planer og slikt. Men de legger i hvert fall ikke planer for pensumet lenger enn en måneds, kanskje 2 måneder fram i tid. I hvert fall de lærerne jeg har. Og lærere generelt har jo de samme fagene år etter år, og når de begynner å bli litt dreven, tar du mye på sparket, ja. På skolen jeg går på er det nesten bare eldre lærere og de har vært sinnsykt lenge på skolen, og tar så å si alt på sparket.

Men de er sikkert med og legger timene opp til da og da, slik at alle får studieretningsfaget sitt oppfullt. Og planlegger de neste månedene. Men tviler sterkt på at dette tar 4 uker <_<

EDIT: 8 uker ferie har de. 5 uker er det normale.
 
#11
Jeg blir ramma!
Jeg får ikke Peanutt smøret mitt :tommelned:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Bare bytt bort fela di, så får du sikkert en kasse med peanøttsmør!
 
#13
Opprinnelig skrevet av Mandark@16.05.2004, 18.57
Bare bytt bort fela di, så får du sikkert en kasse med peanøttsmør!
XD, konge Mandark!
*kose Mandark* Vi skulle fått Sparket ut, Per!
Noen som støtter det?

Jeg blir vel egentlig ikke rammet så mye.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Hurricane+16.05.2004, 23.34-->
<!--QuoteBegin-Mandark
@16.05.2004, 18.57
Bare bytt bort fela di, så får du sikkert en kasse med peanøttsmør!
XD, konge Mandark!
*kose Mandark* Vi skulle fått Sparket ut, Per!
Noen som støtter det?

Jeg blir vel egentlig ikke rammet så mye. [/b]
Kunne ikke skat det bedre selv du Roxx0r Teh Galakse, Mandark!
 

Lodin

Der Waaaah
#16
:blunk: Bryggeristreik! Får jeg ikke min ukentlige øll så dævver jeg! :blunk:

I hverstefall må jeg ned på polet og ruineres av svindyr whiskey.
EDIT: faen, jeg får ikke blandevann heller...