Blizzard spill til håndholdt?

#1
Ifølge Eurogamer.net vurderer Blizzard å porte Diablo 2 til DS og PSP og Starcraft til DS. Begge spillene vil da evt. ha full online støtte.

Starcraft på DS med Battle.net støtte hadde vært genialt, :) krysser fingrene for at dette blir en realitet.
 

K999

Keystone State Of Mind
#2
Skam rått hvis dette er real deal, tenk da starcraft teh number 1 strategi game in my mind. :)
 
#3
Det er meget bra hvis Diablo 2 kommer i PSP-format. Jeg skal kjøpe meg PSP så fort den når Norden, og siden jeg elsker Diablo-spillene, er ikke dette annet enn gode nyheter for meg. Det eneste aberet jeg kan se her, er at Diablo 2 er tidkrevende, noe vi vet at PSP uomtvistelig vil slite med.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#4
Lurer på åssen d2 evt. vil se ut på DS... Dette kan bli spennende, digger spillet på PC! Skal ikke ha for store forventninger før jeg får sett mer i alle fall.
 
#5
Starcraft til DS ville solgt utrolig mye også. Lurte litt på hvor det ble av realtime strategispillene til DS-en ja, håper virkelig dette skjer.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@18.07.2005, 22.34
Lurer på åssen d2 evt. vil se ut på DS... Dette kan bli spennende, digger spillet på PC! Skal ikke ha for store forventninger før jeg får sett mer i alle fall.
243138​
Whatever he said^.
 
#7
Diablo2 på PSP på den store krystal klare skjermen høres nesten helt sykt ut....det kommer til å bli konge om det skjer.

StarCraft på DS er jo en fordel pga tuch skjermen da, synd gfx på den er så mye svakere en PSP.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Døh, Starcraft er et 2D-spill. Null forskjell, mister.
 
#9
Lurer litt på hvordan de har klart å presse inn store kriger innpå den lille skjermen og likevel gjøre det slik at spilleren klarer å holde oversikten.