[PS4] BlodBÅREN heter det for faen Nilo herregud

demake

Seksuelt godteri
Jeg veit jeg sa det samme om Manus i Artorias-DLC'et, men dette, dette er bare latterlig. Jeg blir så jævlig komboa ned i grusen!

Fase 1: ok så lenge man bare går inn for en backstab etter han har tatt en kombo.
Fase 2: herregud han denger hardt. Kan se langt etter backstabs. Får inn et og annet slag på'n.
Fase 3: Hahaha, nei.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spilte litt i kveld, og jaggu måtte bossen ved solsikka bite i gresset. Neste bossen da. Ehe. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette må være rekord.



Fortsatt den beste spillen fra 2015. Måtte tvinge meg til å slå av nå siden jeg skal på jobbings og ikke er helt klar til det ennå. >_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp. Mye bedre enn bosskampen som var rett før, som bare var rinse and repeat. Og så dø fordi de labanene oneshotta meg.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
UNGER!
Må få fortsatt på denne spillen snart. har ikke knerta en eneste boss i den spillen ennå.

savner pauseknapp. Det er virkelig det eneste jeg har å utsette på de spillene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ok. De jævla haiene nede i brønnen? De kan dra rett til ville hælvete. Dette er faenmeg ny rekord i jævlige vanlige fiender i Souls, hands-down. Da har Bloodborne både første- og annenplass, haifaen og hjerne-øye-synge-faen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Min taktikk er å spurte bort mens de går vekk fra meg, satse på at jeg klarer å drapsmyrde dem før de rekker å snu seg, og så rope FAAAAEN når jeg ikke klarer det.

Eventuelt drekke noe Sedatives før huet mitt sprekker.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er det nærmeste jeg har kommet også, men de tåler så inn i faens mye!
 

demake

Seksuelt godteri
Sedatives, ja, for å utsette det uungåelige.

Min taktikk er å løpe forbi dem og ikke se meg tilbake.

Og til de to haiene i brønnen. De kan ryke og reise. Men de har rykt og reist. Jeg fikk god hjelp av en constable-bro som tanka den ene mens jeg kava med den andre. Haien som henger i taket dropper sverdet til Maria, så det var absolutt verdt det (siden jeg kjører en skill-build). Jeg måka masse cursed gems i det som gir meg helt villt mye attack opp, men til gjengjeld gjør sverdet sprøtt som faen fordi durability går ned med nesten 120. Det fikk jeg erfare midt i en kamp mot Laurence. Kort sagt, Laurence lever i beste velgående.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En ting jeg har levd godt på, er at Ludwig's Holy Blade regular, dvs. det lille fislesverdet, myrder Poise. Jeg cheesa Maria ved å dra en Executioner's Gloves og mens hun sto der og var stunlocka løp jeg inn og tømte Stamina siden det også stunlocker henne og kjører interrupt på absolutt alt bortsett fra Old Hunter's Bone-dodge. Mot de haiene da? Nei, bare å glemme fullstendig. Noen som vil spille coop eller. :(
 

demake

Seksuelt godteri

demake

Seksuelt godteri
Herregud! Jeg drepte siste bossen i DLC'en. Jeg hadde null blood vials og bullets igjen, og både meg og bossen hadde kun et snev av liv igjen. Jeg var våt av svette da jeg fikk inn siste slaget.
 

demake

Seksuelt godteri
Solaides! I går gjorde jeg meg ferdig med DLC'et og drepte Den Verste Bossen noensinne. For en jævla crappy fight. Cleric Beast møter Bed of Bad Game Design og Ancient Dragon.

Mangler for øvrig bare eeeeeen ting før jeg får platinum og det er å drepe den chalice dungeon bossen aka hahahahaha skjer ikke.

Dark Souls 3 kan komme!
 

demake

Seksuelt godteri
Dette trudde jeg aldri jeg skulle gidde, men platinum, baby!!!

ImageUploadedByTapatalk1460121852.368516.jpg
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Velkommen i klubben!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ps det går an å trykke på share-knappen og få et ordentlig skjermbilde bare nevner det