K Kain Of Coorhagen Medlem 6 Jul 2004 #1 6 Jul 2004 #1 Ta kontakt om du vet noen som har det (spiderman-butikken f.eks) eller om du har det selv og selger. grunnen til at jeg nevner Spiderman er fordi jeg bor milevis unna nærmeste Spiderman-butikk og dem svarer aldri på mail.... takk..
Ta kontakt om du vet noen som har det (spiderman-butikken f.eks) eller om du har det selv og selger. grunnen til at jeg nevner Spiderman er fordi jeg bor milevis unna nærmeste Spiderman-butikk og dem svarer aldri på mail.... takk..
K Kain Of Coorhagen Medlem 9 Jul 2004 #5 9 Jul 2004 #5 Opprinnelig skrevet av Hamster@09.07.2004, 13.42 sorry !! da !!!! jeg har spillet i værtfall ! 72369 Klikk for å utvide... Blood Omen eller Spiderman til psone? Jeg har imdidlertid fått tak på Blood Omen på eBay, men vil gjerne ha denne topicen oppe fremdeles i tillfelle eBay-handelen ikke går helt som det skal. Poster en ny reply til moderator under dette emne når BO er mottat fra England.
Opprinnelig skrevet av Hamster@09.07.2004, 13.42 sorry !! da !!!! jeg har spillet i værtfall ! 72369 Klikk for å utvide... Blood Omen eller Spiderman til psone? Jeg har imdidlertid fått tak på Blood Omen på eBay, men vil gjerne ha denne topicen oppe fremdeles i tillfelle eBay-handelen ikke går helt som det skal. Poster en ny reply til moderator under dette emne når BO er mottat fra England.