Bloodmoon

#1
Jeg har nettop skaffet meg Bloodmoon. Sitter her glad og fornøyd å spiller, men nå står jeg fast.

Jeg har tatt questen der du skal ta deg av de som smulger, hun damen som var med døde.(Hun fikk litt av min magi på seg å klikka på meg, jeg måtte drepe henne)
Så kommer jeg til borgen, får beskjed av en man å dra til skaal byen. Drar opp dit snakker med ledren der. Han vil ikke si noe særlig, så han sier "goodbye" til meg. Etter det vil han ikke snakke mer med meg. Ingen andre i skaal byen vet noe. Så jeg drar tilbake til forte å forteller det til han som ga meg qusten. Han sender meg får å bo med de til jeg finner ut hva som har skjedd. Etter det kommer jeg ikke vidre.

Hjelp!
 
#2
Jeg har ikke akkurat møtt samme problem som deg, og jeg har fullført Bloodmoon. Uansett har du prøvd å sove noen dager der? Snakke med lederen?
 
#3
lenge siden jeg har spilt Bloodmoon nå, men jeg mener du må bare sove noen dager der. Smuglerene befinner seg i en liten hule ikke langt fra byen (Ingen overaskelse det nei :p )
 
#4
Ok skal prøve å sove der noen dager. Har lest noe om en skull of the skaal warrior, som man må gi til han lederen.

En ting til: Jeg jobber med å bygge den kolonien, jeg har bestemt meg for å jobbe med han som er i på bygge området. Vel han skal ha meg til å drepe noen sånne tre ting(spirigans tror jeg de heter), jeg har drept mange av de men ingen ting skjer. De respwaner, og kan i baren vil ikke ut siden de er der.
 
#5
Hei og hopp.

Som så mange andre har jeg blitt ganske hekta på Morrowind og i løpet av i går kveld rakk jeg å bli level 4, men nå står jeg litt fast på et oppdrag jeg fikk av Sugar Lips i Thieves Guild. Jeg skal dra til Hla Oad og kjøpe noen Dwemer artifacts av Razhid. Problemet er at når jeg spør Razhid om "Dwemer artifacts" sier han "what dwemer artifacts?". Har Razhid gjemt dwemer artifactene et annet sted eller noe?

Jeg har de Dwemer Artifactene som Sugar - Lips ba meg om å skaffe, men jeg fant dem i Arkgthand og det virker som at de jeg fant der ikke er "gyldige"...

Takk for all hjelp..
 
#6
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med problemet ditt, men hvorfor ikke spørre etter hjelp i det Morowind-emnet som jeg laget? :)
 
#7
Hei og hopp.

Som så mange andre har jeg blitt ganske hekta på Morrowind og i løpet av i går kveld rakk jeg å bli level 4, men nå står jeg litt fast på et oppdrag jeg fikk av Sugar Lips i Thieves Guild. Jeg skal dra til Hla Oad og kjøpe noen Dwemer artifacts av Razhid. Problemet er at når jeg spør Razhid om "Dwemer artifacts" sier han "what dwemer artifacts?". Har Razhid gjemt dwemer artifactene et annet sted eller noe?

Jeg har de Dwemer Artifactene som Sugar - Lips ba meg om å skaffe, men jeg fant dem i Arkgthand og det virker som at de jeg fant der ikke er "gyldige"...

Takk for all hjelp..
[/b]
Hvis jeg husker rett er det to måter å løse dette på,

1: Persuade Razhid og spør han igjen, du må ha han på 85 eller noe.

2: det skal finnes en luke i gulvet i rommet der han er, gå ned dit og finn sakene selv :)
 
#8
Jeg fant det ut selv nå faktisk. Like bak ryggen til RaZhid bak noen kasser var det en låst kiste. Jeg tok "moonshadow" og stealtha rundt Razhid og åpnet kisten og tok godsakene. Nå er det bare å løpe til Thieves guild og få bountien av hodet mitt ^^