Blur (Xbox360, PS3, PC)

Vel, her plantet det ein mail fra Activision med multiplayer beta-invite til denne Wipeout/Project Gotham Racing-symbiosen som gir meg assosiasjoner til herlige sofamultiplayer Burnout-omganger, og det har split screen! Håper inderlig det går like glatt med delt skjerm som det gjekk på nett, dette var moro!

Andre som har testet dette? Var lettere skeptisk til spelet etter å ha sett ein video der kjøringa så rett og slett rævtreg og klumpete ut, men det føltes virkelig bra å kjøre, samt powerups funker fett! Må teste litt meir, men dette trur eg nesten er eit spel eg må ha. :)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Spilte en god del i forrige uke (eller var det uka før?), men gadd ikke rote mer med betaen grunnet ustabil nettkode, og et helvete å få joina games. Eller virker det bra.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg spilte det grisemye sist lørdag, tenker å slå meg ned med det en gang til i løpet av helga. Et spill som oser klasse og sofistikasjon (ikke egentlig, men det er moro).

Likte det veldig godt jeg og. Er sjeldent glad i bilspill, men dette vurderer jeg nesten å skaffe. Spillet ble også veldig mye morsommere når du skjønner hvordan de forskjellige powerupsene fungerer mot hverandre, og klarer å utnytte dette. Man får beta-kode til 360 ved å registrere seg her, om flere vil prøve.

fikk 3 ekstra koder fra de tydeligvis etter å ha regga meg på betaen, noen som vil ha en kode så er det bare å hyle ut på PM.