Heisann. Meningen med denne tråden er å finne ut om det er interesse for en slags bokbytteklubb. Ideen min er at hvert medlem skriver opp sin liste med bøker de kan bytte bort. Hvis du ser en bok du kunne tenke deg fra lista til en medlem, sender du bare den personen en PM.
Jeg påtar meg ansvaret over å holde oversikt her. Hvis du skulle være interessert i litteratur eller bare er lei bøkene som støver ned i bokhylla di, skriv deg opp med SG-nick først og så bøkene. Jeg kan begynne. (og jeg vet sjangsen for å få null svar er stor, men I'll give it a shot)
Revan
Fight Club av Chuck Palahniuk (engelsk)
Menneskenes barn av P.D. James (norsk)
The Kite Runner av Khaled Hosseini (engelsk)
Alle bøkene er i pocketformat.
Jeg er sikker på at dere SGere har bøker dere har lest og gjerne vil dele med andre i bytte mot bøker dere selv ikke har lest. Jeg har bare nevnt tre bøker, men jeg slenger på flere når jeg finner ut hvilke jeg vil bytte vekk.
:kos:

Jeg påtar meg ansvaret over å holde oversikt her. Hvis du skulle være interessert i litteratur eller bare er lei bøkene som støver ned i bokhylla di, skriv deg opp med SG-nick først og så bøkene. Jeg kan begynne. (og jeg vet sjangsen for å få null svar er stor, men I'll give it a shot)
Revan
Fight Club av Chuck Palahniuk (engelsk)
Menneskenes barn av P.D. James (norsk)
The Kite Runner av Khaled Hosseini (engelsk)
Alle bøkene er i pocketformat.
Jeg er sikker på at dere SGere har bøker dere har lest og gjerne vil dele med andre i bytte mot bøker dere selv ikke har lest. Jeg har bare nevnt tre bøker, men jeg slenger på flere når jeg finner ut hvilke jeg vil bytte vekk.
:kos: