Bomberman 360

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du er blind og dum.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Les Tetris-tråden. Hei.

Lodin

Der Waaaah

Dette er åssen det neste Mario spillet hadde sett ut hvis Nintendo hadde fulgt i Hudsons spor. Ser du virkelig ikke hva som er problematisk med det?

Det bildet er nice, kjørt det som wallpaper en god stund faktisk :)

Uansett, Bomberman er noe jeg alltid har likt. Grafikken har ingenting å si for min egen del. Så om de beholder de utfrika karakterene i manga stilen så dør jeg ikke av det. Og det er også ett fett om de tøffer opp hele imaget, så lenge prinsippet er det samme så blir det gøy slik jeg ser det.

Men Bomberman kunne like så godt havnet under billig download på Arcade, et fett. Så lenge vi fortsatt spiller Bomberman og det føles ut som bomberman i gameplay.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faktisk er det sterke, klare farger som er mest trøttende for øynene. Rød er den aller verste synderen. :smarting:

Joda, sånn sett. Men hvis det blir for mye mørke må du konsentrere deg litt hardere for å se hva som skjer rundt det. Men jeg vet hva med mener med for sterke farger. Det er bare til å spille litt Marvel VS Capcom og epilepsien er et nærmest et faktum.

Uansett håper jeg at Bomberman ikke blir så mørkt som på bildene. Men det er fremdeles WIP, så det finnes enda håp :p

Lodin

Der Waaaah
Gode nyheter. Virker som Hudson har fått inn i nøtta si at ikke alle er like happy for den nye estetiske retningen så de vurdere å slippe Saturn versjonen av Bomberman på Live Arcade. Hvis det skjer er det vel ikke så mye å surmule over lenger?
According to comments made by a Hudson online marketing manager to 1UP, Saturn Bomberman — considered by many to be the best version of Bomberman and one of the greatest multiplayer titles of all time — is "under evaluation" for Xbox Live Arcade. The original Sega Saturn game featured a frantic 10-player Battle mode that would likely be a huge draw for 360 owners looking for a simple, but addictive multiplayer experience. Let's hope the evaluation process comes to that same conclusion.[/b]
http://www.joystiq.com/2006/03/30/saturn-b...for-xbl-arcade/

Jøss. Selvinnsikt hos en spillutgiver? Spennende greier. Om dette skjer vil XBox360 stå høyt i kurs hos meg. Endelig en konsoll som tilbyr gamle klassikere til lave priser. Betale 500 kroner for et spill jeg har spilt i over 10 år? Nei takk.

Håper inderlig dette kommer til å skje. XBLA er perfekt for den type spill. Sammen med Worms og Street Fighter vil jeg påstå at XBox360 nå har opparbeidet seg en ganske unik og nyttig markedsprofil. Den tilbyr en effektiv online-spillingstjeneste samt next-gen spill. I motsetning til "multimediamaskinene" til Sony som ikke vet helt hva de vil.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En maskin man både kan spille det aller nyeste på, men også mindre indie/retro-spill? Jøss, det var noe helt nytt jeg aldri har hørt om før. :D
I andre nyheter: PC fortsatt bedre enn Xbox 360. "Liten vits i å kjøpe 360 enda," påstår alle*.

*Alle som er meg, iallfall.

Å hallepalle. Det er ikke mulighetene man har som er greia, men hvilken identitet MS skaper seg. PSP er jo en excellent retro-, homebrew-, mediaavspiller grunnet all mulig merkelig software, men har Sony skylden i dette? Er det i det hele tatt slik den markedsføres? Nei.

PC er ikke en konsoll. Jeg prater om konsollmarkedet, som foreløpig har tre konkurrenter.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis det ikke er mulighetene konsollen gir deg som er greia, hva i svarte helvete er greia da? Mener du på ramme alvor at 360-en er bra fordi... du er kul hvis du eier en og konformer med identiteten Microsoft har snekret for konsollen? :blunk:

Og det går an å spille spill på en PC. Kanhende du synes det er vits i å late som om den plattformen ikke eksisterer, men det synes altså ikke jeg.

Hvis det ikke er mulighetene konsollen gir deg som er greia, hva i svarte helvete er greia da? Mener du på ramme alvor at 360-en er bra fordi... du er kul hvis du eier en og konformer med identiteten Microsoft har snekret for konsollen? :blunk:
[/b]
Jeg mente at en klar identitet vil hjelpe konsollen å slå igjennom når den neste konsollkrigen starter. I motsetning til Sony sin konsoll som virker litt uklar på sitt mål.

Her er en artikkel du kan lese som forhåpentligvis vil hjelpe deg å forstå: http://purevideogames.net/cgi-bin/forums/i...ct=ST&f=8&t=957

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ser fortsatt ut som om det er fra 1994. :(

Lodin

Der Waaaah
Er det i det hele tatt mulig å spille med de andre kameravinklene? Kanskje de bare brukes i replays. :ehm...: