Borderlands - Join us now!

#1
Eg og hallgrimg samarbeider på xbox live nu, legg meg til på vennelista og bli med!
Du må ha siste utvidelse, merk. :)

Gamertag: Sagosen
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Med tanke på at innlegget er tre måneder gammelt så vil jeg tippe at de er i et annet spill.

Skulle gjerne vært med og spilt forøvrig, men dere må da skjønne at Xbox 360 er feil plattform for et skytespill. :smugdog:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#5
Hvis noen føler for en liten co-op session på PS3, så stiller jeg opp iallefall. Lenge siden jeg har spilt det.
 
#6
Øyh, gløymde heilt fullstendig denne tråden her! Vi har ikkje spelt Borderlands på ein stund nei, men vil gjerne burne gjennom Mad Moxxi-utvidelsen med 4 stk for maks moro (2 er sugent på den der). Trur vi har ein karakter eller to på rundt level 25 eller så.
 
#7
Okay, sier ifra når jeg har kjørt gjennom campaign nå. Level 31, spilt rundt 20 timer, har såvidt entret Old Haven. Har et par timer igjen, men dersom dere ikke er så aktive rekker jeg kanskje å fullføre og kjøpe for å bli med. ;)
 
#9
Spilt gjennom nå, level 35ish på godt over et døgns spilletid. Koste meg hele veien gjennom. Dersom noen vil co-ope, si ifra så jeg får kjøpt meg tilleggspakkene!