Borderlands [X360] Ø.k. el. byttet

#1
Hei,

Lagt min elsk på Borderlands. Sist spill i samme kategori som gjorde meg like hekta var Red Dead Redemtion og Oblivion. Jeg bestilte det til rundt 130 kroner fra Play.com. Det ligger vel fremdeles på samme prisen, så før jeg bestiller tenkte jeg å høre om noen her har det, og enten vil selge eller bytte. Jeg har en del godspill liggende, men jeg gidder ikke ramse opp før jeg har sjekket om noen har selve spillet jeg er ute etter.

Jeg vil kjøpe et eksemplar for å gi til en kompis som jeg skal få med på co-op. Det tar litt tid å få det tilsendt fra Play, derfor hører jeg her først. Har du spillet og vil tjene en hundrelapp eller et par snusbokser, vil jeg gjerne ha det tilsendt. Jeg har 30+ i kjøp, så det blir trygg handel naturligvis.

Vil helst ha tak i spillet så raskt som mulig, derfor kan jeg overføre penger eller selv sende spill eller snus, eller hva du måtte ønske, så raskt vi har en deal. En hundrelapp er ingenting, men jeg er keen på å få spillet asap!

Vennlig hilsen osv.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Hvis du har Dead Rising 2 kan jeg bytte, ellers tror jeg det er like greit at du Playdottcommer Borderlands.
 
#3
Jeg har det ikke, men hvis du ikke spiller Borderlands lenger kan jeg godt punge ut hva det koster om du kan poste spillet i morgen.

Hvis ikke venter jeg gjerne litt for å sjekke om noen har det. :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Det var poenget, når det uansett bare koster en hundrings kan du like gjerne bestille det fra Play. Jeg pakker ikke inn spillet og beveger meg til posten for en hundrings.
 
#5
Det er snakk om goodwill, du kan like gjerne bare låne meg det i en måned eller to hvis du ikke spiller det. Greia er at jeg ikke vil vente en måned på spillet fra Play - eksemplaret jeg har tok rundt tre uker før det var her.

Men den er grei. Kanskje noen andre har det. ;)
 

K999

Keystone State Of Mind
#6
Du kan få låne mitt eksemplar helt til dere går lei spillet, så lenge du klarer og komme og hente det selv. :)