Boss

Hvilken boss synes du er vanskligst på Metroid Prime 1

• Parasite Queen

Stemmer: 0 0,0%
  • Hive Mecha

• Incenerator Drone

• Flaahgra

• Thardus

• Omega Pirate

• Meta Ridley

• Metroid Prime

• Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Eneste bossen jeg faktisk døde på var Meta Ridley, så jeg stemmer på han.

Har ikke spilt spillet på Hard.

Jeg sliter også med Omega Pirate på hard. Sitter helt fast på han, og har gjort det i et halvt år nå. :( Men jeg stemte Meta Ridley. Jeg slet litt med han på normal første gangen jeg spilte gjennom MP, og det er nok den bossen jeg slet mest med.

Opprinnelig skrevet av Shigsy@07.05.2005, 23.34
Jeg sliter også med Omega Pirate på hard. Sitter helt fast på han, og har gjort det i et halvt år nå. :(
217034​
Jeg greide omega pirate på hard med ca. 3 forsøk. Tok han i dag. og nå holder jeg på med hersens artifractene >_<

Synes ingen var spesielt vanskelige jeg.. Eneste jeg døde av var Metroid Prime Essence på hard. Har ikke spilt igjennom hele spillet på hard da, fikk bare teste hos en kompis som hadde gjort det, ergo bare spilt mot metroid prime.

Bossen jeg slet mest med er garantert Omega Pirate. Ikke pågrunn av bossen selv, men på grunn av de irriterende Space Trooperene som kommer midt i mellom kampen vår. Derfor er det lurt å få den store mannen til å drepe dem selv.

Jeg skjønner ikke at noen kan synes at Meta Ridley er en vanskelig boss. Det var den bossen jeg brukte minst forsøk på når jeg gikk gjennom spillet første gang (sett bort i fra Parasite Queen). Likevel er det, av en uforklarlig grunn, min favoritt boss.

Egentlig synes jeg at alle bossene er lette da.

Begynner å bli en stund siden jeg spilte det nå...men
jeg tror jeg slet en del med Omega Pirate...så irriterende med alle troopene
som kom å forstyrret hele tiden... :tommelned:

Jeg er ny her foresten... :D